Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.704 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

twinny

Hey tøser....

På fredag er det 14 dage siden jeg fødte....

Og min appetit er bare helt væk.... Jeg kan slet slet ikk klemme noget ned... Jeg har det ikk dårligt eller noget... Men der kommer jo ikk noget næring til min mælk..

Hvornår kommer den igen? hvis det er normalt....

Har i nogle gode retter til ingen appetit...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

mth1987

Det lyder da rigtig øv. Tænker at det så skal være noget let og lækkert? Hvad med nogle lækre frisk lavet smoothie om morgenen og så spinat salat med kylling om aftenen og lidt citron saft henover

Anmeld

4. oktober 2011

Filippa & Liva

Det lyder træls med ingen appetit ...

Måske du kan prøve med hjemmepresset appelsin juice og smoothies? der er ihvertfald fyldt med nærring og gode vitaminer.

Og ellers lave små snacks såsom gulerødsstænger og agurkstænger med en hjemmelavet dip? det er ihvertfald friskt, nemt og lækkert.

Anmeld

4. oktober 2011

twinny

mth1987 skriver:

Det lyder da rigtig øv. Tænker at det så skal være noget let og lækkert? Hvad med nogle lækre frisk lavet smoothie om morgenen og så spinat salat med kylling om aftenen og lidt citron saft henover

Jeg får det helt underligt a tænke på det mad du skriver... Normalt ville jeg synes det var lækkert. Men iøjeblikket bliver jeg helt dårlig over alt... Jeg kan slet ikk klare lugten a mad....

Anmeld

4. oktober 2011

twinny

BigBabyWish skriver:

Det lyder træls med ingen appetit ...

Måske du kan prøve med hjemmepresset appelsin juice og smoothies? der er ihvertfald fyldt med nærring og gode vitaminer.

Og ellers lave små snacks såsom gulerødsstænger og agurkstænger med en hjemmelavet dip? det er ihvertfald friskt, nemt og lækkert.

>Jeg får det helt dårlig bare ved tanken om det...  

Men ned skal det jo...

Anmeld

4. oktober 2011

-Sigrid-

Søde, du spørge om det er normalt, og ja det er det  Det er normalt at miste appetiten helt op til en måned, og så længe du ikke sulter vil jeg mene at det er ok at du ikke spiser så meget - jeg tror de to små drenge tager af dine naturlige resuser, ligesom de gjorde i graviditeten hvis du ikke tog på - og så tager man fedt på i graviditeten præcis fordi man ikke altid har tid/lyst til at spise når man har født 

Dårlig samvittighed tror jeg i hvert fald ikke du skal have 

Meeen... Jeg har ikke studeret (på skole i hvert fald  -) det eller født 

Anmeld

4. oktober 2011

Filippa & Liva

Baby-støv skriver:

>Jeg får det helt dårlig bare ved tanken om det...  

Men ned skal det jo...

Ej, hvor øv ...

jamen får du kvalme når du prøver at spise mad da?

Anmeld

4. oktober 2011

twinny

-Sigrid- skriver:

Søde, du spørge om det er normalt, og ja det er det  Det er normalt at miste appetiten helt op til en måned, og så længe du ikke sulter vil jeg mene at det er ok at du ikke spiser så meget - jeg tror de to små drenge tager af dine naturlige resuser, ligesom de gjorde i graviditeten hvis du ikke tog på - og så tager man fedt på i graviditeten præcis fordi man ikke altid har tid/lyst til at spise når man har født 

Dårlig samvittighed tror jeg i hvert fald ikke du skal have 

Meeen... Jeg har ikke studeret (på skole i hvert fald  -) det eller født 

tak, søde....  

Anmeld

4. oktober 2011

twinny

BigBabyWish skriver:

Ej, hvor øv ...

jamen får du kvalme når du prøver at spise mad da?

jaah... Og bare min kæreste laver sammenkogt... får jeg kvamle...  

Anmeld

4. oktober 2011

Filippa & Liva

Baby-støv skriver:

jaah... Og bare min kæreste laver sammenkogt... får jeg kvamle...  

Det lyder også ubehageligt.

Håber det går over og du snart får din normale appetit igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.