Hej Piger jeg vil bare lige af med lidt øv bøv..
Jeg har test dag på fredag, men har OVERHOVED ikke haft nogle gravide følelser, som jeg har haft de 2 andre gange jeg blev gravid og mistede, og har derfor over ikke troede på der var noget... Jeg ved godt man godt at man nødvendigvis har nogle symptomer endnu, men der plejer jeg jo at have.
Men så idag, da jeg var på toilettet, så var der lidt brunt udflåd, somt en lille bitte bitte bitte klump blop, nålehoved størrelse. Og det er sådan mine SA og menser starter normal, så jeg tror slet ikke på det mere. Jeg har ingen andre tegn på mens, hverken lugt, smerte eller andet. Og faktisk plejer min mens at være meget præcis, så den burde først starte fredag, men det er der jo også masser af tid til den kan gøre.
Jeg ved godt de fleste bløder lidt når ægget sætter sig fast, men sådan har det aldrig været i mit tilfælde.... Årh for fanden jeg vil jo bare være gravid nu.
Er træt af ÆL test, GT og SA, jeg vil bare så gerne have en baby mere. Og ja jeg burde bare tage mig til takke at jeg har fået en, når der er nogle der slet ikke kan få. Men for søren da, jeg vil bare så gerne have en mere.
Jeg har været til diverse test og alt ser fint ud, og der burde ikke være nogle grund for jeg ikek kunne blive gravid, jamen hvorfor sker det så bare ikke????? Jeg har sådan en mavefornemmelse at der er noget der forhindre mig i at blive gravid, som de ikke har fundet 
Undskyld mit lille kedlige indlæg, som jeg faktisk ikke ville noget rigtig med. Måske bare et lille kram kunne blive sendt min vej ?