Jer der får stikken/prikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jer der får stikken/prikken i forbindelse med ægget sætter sig fast, er det konstant og over flere dage? Eller hvordan ville i beskrive det?

Jeg har haft lidt.. Max 1 min ad gangen og måske 1-2 gange om dagen i 2 dage.. Det lyder jo ikke så vildt, så ville høre hvordan i andre havde det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ingen? 

Anmeld

4. oktober 2011

mdbl

Anonym skriver:

Hej

Jer der får stikken/prikken i forbindelse med ægget sætter sig fast, er det konstant og over flere dage? Eller hvordan ville i beskrive det?

Jeg har haft lidt.. Max 1 min ad gangen og måske 1-2 gange om dagen i 2 dage.. Det lyder jo ikke så vildt, så ville høre hvordan i andre havde det?

Kunne jeg også godt tænke mig at vide .. 

Anmeld

4. oktober 2011

mdbl

mariadyveke skriver:

Kunne jeg også godt tænke mig at vide .. 

Mit har desværre bare været der i nogle dage hvor jeg flere gange har ''ondt'' i maven .. ved ikke om man kan få det hvis man har æl? .. For havde mens start den 22.. 

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

mariadyveke skriver:

Mit har desværre bare været der i nogle dage hvor jeg flere gange har ''ondt'' i maven .. ved ikke om man kan få det hvis man har æl? .. For havde mens start den 22.. 

Okay, men min mens skulle først komme om 8 dage, og tror det ville være omkring nu at ægget satte sig fast hvis det var.. 

Anmeld

4. oktober 2011

Masig

Det passer meget godt med tidspunktet, og jeg håber selvfølgelig for dig at det er ægget der sætter sig fast

Men vil også gerne lige indskyde at jeg har haft prikken/stikken/jag i underlivet fra ÆL og frem til mens HVER måned siden jeg smed p-pillerne til jul.... Og stadig ingen bebs til os...

Og det er ikke for at tage modet fra dig, men bare man lige har i baghovedet at der kan være andre årsager.. Så bliver man nemlig ikke så skuffet HVIS nu det ikke er en bebs...

Men jeg for der er gevinst selvfølgelig...

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Det passer meget godt med tidspunktet, og jeg håber selvfølgelig for dig at det er ægget der sætter sig fast

Men vil også gerne lige indskyde at jeg har haft prikken/stikken/jag i underlivet fra ÆL og frem til mens HVER måned siden jeg smed p-pillerne til jul.... Og stadig ingen bebs til os...

Og det er ikke for at tage modet fra dig, men bare man lige har i baghovedet at der kan være andre årsager.. Så bliver man nemlig ikke så skuffet HVIS nu det ikke er en bebs...

Men jeg for der er gevinst selvfølgelig...

Tak for det og  også for dig 

Jamen jeg har normalt aldrig haft stikken før.. Og har været pille-fri siden marts.. Men jo, vi må bare se hvad der sker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.