1. update på igangsættelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

TrineMine86

nettemor skriver:

Fik hun vendt sig eller endte det i Aks?

hun fik kejsersnit, hun havde ikke vendt sig så..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

MIWULA

uhh held og lykke jeg blev selv sat igang med stikpille kl halv 9 om morgen og omkring kl 6 stykker begyndte veerne så småt og komme også fødte jeg kl 6.30 dagen efter. Og tillykke med din niece.

Anmeld

4. oktober 2011

Bshizzle

Ej... Hvor spændende..
Lidt sjovt hvis du så osse fødte idag..

Jeg skal selv igangsættes i morgen hvis der ikke sker noget løbet af dagen/natten her..
Så er spændt på hvor længe igangsættelsen tager..

Du skriver stikpiller..
Jeg fik afvide at de er gået over til sådan nogle tampon ligende hvor der er en snor i, så man kan ta den "pillen" ud igen..
- Er det sådan en du har fået eller er det alm stikpiller ?

Anmeld

4. oktober 2011

TrineMine86

Bshizzle skriver:

Ej... Hvor spændende..
Lidt sjovt hvis du så osse fødte idag..

Jeg skal selv igangsættes i morgen hvis der ikke sker noget løbet af dagen/natten her..
Så er spændt på hvor længe igangsættelsen tager..

Du skriver stikpiller..
Jeg fik afvide at de er gået over til sådan nogle tampon ligende hvor der er en snor i, så man kan ta den "pillen" ud igen..
- Er det sådan en du har fået eller er det alm stikpiller ?

ja det kunne det, men det tror jeg ikke at jeg når  nej jeg får alm. stikpiller som jeg skal have med 6 timers mellemrum, så skal ind og have den næste her kl 15.30, har fået mens smerter X meget, men ellers er der ingen tegn på noget som helst..

tror du ikke det er sådan et ballonkateter du skal have? ved at man ofte giver det til flergangsfødende?

for at det går igang i nat og snyder dem alle sammen på sygehuset

Anmeld

4. oktober 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

ja ved du hvad  min mor er da også helt oppe og køre.. 2 børnebørn på under 1 uge hehe  bettepigen kom dog lidt før forventet, da de skulle have haft kejsersnit d- 14ende og havde termin d. 21ende, men hun har sådan en fin størrelse så det er jo bare perfekt

bare send ve-støv, det kommer til at tage lang tid at få min fødsel igang, da jeg slet slet ikke er modnet endnu

Hvor godt hun havde en god størrelse!

Jeg puster i din retning så, men beholdr nok selv lidt

Anmeld

4. oktober 2011

Clisolka

Tillykke med den dejlige titel - nu får du jo snart en hel anden titel  Jeg kender godt det med fødselsdage tæt på hianden. Jeg havde termin på min nevøs fødselsdag, men min datter kom 3 dage senere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.