1. update på igangsættelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

TrineMine86

så er vi igang

pga travlhed fik jeg først lagt den 1. stikpille kl 9.30, og alt ser fredeligt ud  så der går nok lang tid inden der begynder at komme nogle tegn.. MEEEN................................ det gør heller ikke noget for....

JEG ER BLEVET FASTER I MORGES  min storebror og svigerinde fik deres lille prinsesse i morges, så er meget mere optaget af dette end min igangsættelse idag hehe.. Så nu må bettemanden gerne vente til i morgen eller torsdag med at komme  men underlig fornemmelse at ligge til igangsættelse lige ved siden af hvor min lille niece ligger  glæder mig til at se hende

nu glæder jeg mig godt nok til at at det bliver min tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Nettemor

Stort tillykke med den nye titel. Krydser hvad jeg kan for at du snart får en mere

Anmeld

4. oktober 2011

TrineMine86

nettemor skriver:

Stort tillykke med den nye titel. Krydser hvad jeg kan for at du snart får en mere

takker  det håber jeg også

Anmeld

4. oktober 2011

metski83

Tillykke med faster titlen, og meget snart mor titlen 

Anmeld

4. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

TrineMine86 skriver:

så er vi igang

pga travlhed fik jeg først lagt den 1. stikpille kl 9.30, og alt ser fredeligt ud  så der går nok lang tid inden der begynder at komme nogle tegn.. MEEEN................................ det gør heller ikke noget for....

JEG ER BLEVET FASTER I MORGES  min storebror og svigerinde fik deres lille prinsesse i morges, så er meget mere optaget af dette end min igangsættelse idag hehe.. Så nu må bettemanden gerne vente til i morgen eller torsdag med at komme  men underlig fornemmelse at ligge til igangsættelse lige ved siden af hvor min lille niece ligger  glæder mig til at se hende

Tillykke med den nye titel  og håber snart at lillemanden kigger ud til verden

Anmeld

4. oktober 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

så er vi igang

Sikke en timing i din familie! Hehe! Nu ved jeg slet ikke om jeg skal sende vestøv eller vente lidt

Anmeld

4. oktober 2011

Tullemuzz

stort tillykke med niecen og til de stolte forældre og held og lykke til dig og din bassamand sender masser af vestøv afsted og en krammer på at alt nok skal komme til og gå godt

Anmeld

4. oktober 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Sikke en timing i din familie! Hehe! Nu ved jeg slet ikke om jeg skal sende vestøv eller vente lidt

ja ved du hvad  min mor er da også helt oppe og køre.. 2 børnebørn på under 1 uge hehe  bettepigen kom dog lidt før forventet, da de skulle have haft kejsersnit d- 14ende og havde termin d. 21ende, men hun har sådan en fin størrelse så det er jo bare perfekt

bare send ve-støv, det kommer til at tage lang tid at få min fødsel igang, da jeg slet slet ikke er modnet endnu

Anmeld

4. oktober 2011

TrineMine86

Tullemuzz skriver:

stort tillykke med niecen og til de stolte forældre og held og lykke til dig og din bassamand sender masser af vestøv afsted og en krammer på at alt nok skal komme til og gå godt

1000 tak

Anmeld

4. oktober 2011

Nettemor

TrineMine86 skriver:

takker  det håber jeg også

Fik hun vendt sig eller endte det i Aks?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.