UPDATE: Følg en mave, fjerde vejning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Så er jeg atter blevet vejet,halvandet kg. er røget siden sidste uge.

Så nu står vægten på

-5 kg.

(82,5 kg.)

Det er dejligt, så nåede jeg mit lille delmål for den første måned. Jeg håber at kunne gøre det samme denne måned, så når vi lander i starten af november, at vægten siger - 10 kg. det ville være helt fantastisk. Og ved de 10 kg. kommer der nye "mave" billeder.

I lørdags var vi til fødselsdag og skulle have rundstykker, det var jeg ikke så glad for, med det vide brød. Og selvfølgelig var der også kage.

Men jeg fandt min måde at gøre det på. ingen smør på de to rundstykker jeg fik, og INGEN kage, det er total forbudt. Heldigvis var der gulerødder på bordet.

IIIh hvor er du sej glæder mig til nogle efterbilleder snart nu du er så go

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

metski83

Giraffen skriver:

IIIh hvor er du sej glæder mig til nogle efterbilleder snart nu du er så go

Tak skal du have

Dette indlæg er lavet for næsten to uger siden, så håber der er sket noget mere siden da, når jeg skal vejes her i starten af ugen.

Glæder mig også til at få taget og ikke mindst se minus ti kg. billeder, så kan jeg forhåbenlig se en forskel.

Anmeld

16. oktober 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Tak skal du have

Dette indlæg er lavet for næsten to uger siden, så håber der er sket noget mere siden da, når jeg skal vejes her i starten af ugen.

Glæder mig også til at få taget og ikke mindst se minus ti kg. billeder, så kan jeg forhåbenlig se en forskel.

ej jamen så går det da bare så stærkt er sikker på du ka se en kæmpe forskel især når du ikke er så høj

Anmeld

16. oktober 2011

Muffin_girl

metski83 skriver:

Så er jeg atter blevet vejet,halvandet kg. er røget siden sidste uge.

Så nu står vægten på

-5 kg.

(82,5 kg.)

Det er dejligt, så nåede jeg mit lille delmål for den første måned. Jeg håber at kunne gøre det samme denne måned, så når vi lander i starten af november, at vægten siger - 10 kg. det ville være helt fantastisk. Og ved de 10 kg. kommer der nye "mave" billeder.

I lørdags var vi til fødselsdag og skulle have rundstykker, det var jeg ikke så glad for, med det vide brød. Og selvfølgelig var der også kage.

Men jeg fandt min måde at gøre det på. ingen smør på de to rundstykker jeg fik, og INGEN kage, det er total forbudt. Heldigvis var der gulerødder på bordet.

Ej hvor dejligt  

Jeg kunne ikke forstå hvor du blev af.. Det er længe siden du har skrevet herinde ?

Anmeld

16. oktober 2011

metski83

Giraffen skriver:

ej jamen så går det da bare så stærkt er sikker på du ka se en kæmpe forskel især når du ikke er så høj

Tak det håber jeg.

Jeg har fået lere kommentarer for det allerede, det er da dejligt.

Glæder mig til at jeg selv kan se det.

Anmeld

16. oktober 2011

metski83

AalborgPigen skriver:

Ej hvor dejligt  

Jeg kunne ikke forstå hvor du blev af.. Det er længe siden du har skrevet herinde ?

Hehe tak tak. Men det er nu et to uger gammelt indlæg, der er hevet frem kunne jeg se i dag

Du har også været sød og kommentere det, da jeg lagde det ind.

Regner med en update når jeg er blevet vejet en af de nærmeste dage

Så skulle der gerne være røget mere end 5 kg.

Men jeg har skam været her inde det sidste stykke tid, men du har ret, jeg har ikke kommenteret så meget.

Anmeld

17. oktober 2011

Muffin_girl

metski83 skriver:

Hehe tak tak. Men det er nu et to uger gammelt indlæg, der er hevet frem kunne jeg se i dag

Du har også været sød og kommentere det, da jeg lagde det ind.

Regner med en update når jeg er blevet vejet en af de nærmeste dage

Så skulle der gerne være røget mere end 5 kg.

Men jeg har skam været her inde det sidste stykke tid, men du har ret, jeg har ikke kommenteret så meget.

Ej UNDSKYLD !! Pinligt..  

Jeg havde slet ikke set det .. Jeg var så forvirret igår.. 

Men så glæder jeg mig til at høre hvor langt du er kommet nu.. 

Nej du er blevet væk med dine kommentarer  

Anmeld

17. oktober 2011

metski83

Ej UNDSKYLD !! Pinligt..  

Jeg havde slet ikke set det .. Jeg var så forvirret igår.. 

Men så glæder jeg mig til at høre hvor langt du er kommet nu.. 

Nej du er blevet væk med dine kommentarer  

Det gør da ikke noget  Det er jo heller ikke til at holde styr på alle indlæggene her inde Ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke har kommenteret så meget. Men det er da rart at vide at man ikke er helt lige gyldig her inde, og der bliver lagt mærke til at man er lidt "væk"

Anmeld

18. oktober 2011

Muffin_girl

metski83 skriver:

Det gør da ikke noget  Det er jo heller ikke til at holde styr på alle indlæggene her inde Ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke har kommenteret så meget. Men det er da rart at vide at man ikke er helt lige gyldig her inde, og der bliver lagt mærke til at man er lidt "væk"

Ja da  

Fik du vejet dig mandag ?

Anmeld

18. oktober 2011

metski83

AalborgPigen skriver:

Ja da  

Fik du vejet dig mandag ?

Ja der er røget et halvt kg. mere. Så syntes ikke jeg vil lave en Update når det ikke er mere. Så indtil videre 5 1/2 kg. Det går lidt langsomt lige nu, det er jeg træt af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.