UPDATE: Følg en mave, fjerde vejning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.769 visninger
21 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. oktober 2011

metski83

Så er jeg atter blevet vejet,halvandet kg. er røget siden sidste uge.

Så nu står vægten på

-5 kg.

(82,5 kg.)

Det er dejligt, så nåede jeg mit lille delmål for den første måned. Jeg håber at kunne gøre det samme denne måned, så når vi lander i starten af november, at vægten siger - 10 kg. det ville være helt fantastisk. Og ved de 10 kg. kommer der nye "mave" billeder.

I lørdags var vi til fødselsdag og skulle have rundstykker, det var jeg ikke så glad for, med det vide brød. Og selvfølgelig var der også kage.

Men jeg fandt min måde at gøre det på. ingen smør på de to rundstykker jeg fik, og INGEN kage, det er total forbudt. Heldigvis var der gulerødder på bordet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Leonora

Kæmpe skulderklap tal dig....
Synes virkelig du er sej....og jeg håber at kunne gøre det samme meget snart.

Og selvfølgelig når du dit mål...glæder mig til at se de flotte resultater

Anmeld

4. oktober 2011

Muffin_girl

metski83 skriver:

Så nu står vægten på

-5 kg.

(82,5 kg.)

Det er dejligt, så nåede jeg mit lille delmål for den første måned. Jeg håber at kunne gøre det samme denne måned, så når vi lander i starten af november, at vægten siger - 10 kg. det ville være helt fantastisk. Og ved de 10 kg. kommer der nye "mave" billeder.

I lørdags var vi til fødselsdag og skulle have rundstykker, det var jeg ikke så glad for, med det vide brød. Og selvfølgelig var der også kage.

Men jeg fandt min måde at gøre det på. ingen smør på de to rundstykker jeg fik, og INGEN kage, det er total forbudt. Heldigvis var der gulerødder på bordet.

FLOT 

Det går fremaf

Anmeld

4. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

metski83 skriver:

Så nu står vægten på

-5 kg.

(82,5 kg.)

WUHUU. Flot.

Anmeld

4. oktober 2011

metski83

Frk-Lotusblomst skriver:

WUHUU. Flot.

Tusinde tak

Anmeld

4. oktober 2011

metski83

AalborgPigen skriver:

FLOT 

Det går fremaf

Tusinde tak

Det må man sige det gør, det er dejligt.

Nu glæder jeg mig bare til at det kan ses

Anmeld

16. oktober 2011

Saaby

Hejsa.. Har fulgt din vejning.. Hvordan går det med dig.. Ved det kan være en mega svær kamp..

Anmeld

16. oktober 2011

metski83

Saaby skriver:

Hejsa.. Har fulgt din vejning.. Hvordan går det med dig.. Ved det kan være en mega svær kamp..

Tak hvor er du sød :-) Det går stille og roligt fremad. Indtil videre er der røget 6 kg. Ved ikke om der er røget mere i denne uge. Men skal vejes igen mandag/tirsdag så håber jeg der er røget mere. Så skal jeg nok lave endnu en Update. Det er rigtig sødt af dig at spørge.

Anmeld

16. oktober 2011

babyMark

det synes jeg bare er sejt!

og så især at sige nej tak til smør og kage. Du skal nok nå dit mål!

Anmeld

16. oktober 2011

metski83

babyMark skriver:

det synes jeg bare er sejt!

og så især at sige nej tak til smør og kage. Du skal nok nå dit mål!

Tak for det. Nu er det indlæg næsten to uger gammelt. Så håber der er røget noget mere ved vejning i næste uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.