Min mor sælger sin 3-værelset for kun 95.000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. oktober 2011

1000Ben

anja89 skriver:

ej hvor er den lækker..

Var lige sådan noget i leder efter da vi gerne vil til amager men vi kan desværre ikke købe noget  Øv

Øv bøv, heller ikke når det kun er så "lille" et beløb? Der er nemlig så hyggeligt at bo. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

anja89

Stefanie8 skriver:

Øv bøv, heller ikke når det kun er så "lille" et beløb? Der er nemlig så hyggeligt at bo. 

Nej desværre for jeg er på kontanthjælp og kæresten er igang med uddannelse...

Hun vil vel ikke leje den ud

Anmeld

4. oktober 2011

Isabella_mor

Stefanie8 skriver:

Ja hendes mor blev syg, så hun lavede en spontan handling og købte en anden andel lige ved siden af min mormor i Valby godt nok til over 500.000, men hvad gør man ikke for familien  Så nu er den til 95.000 lejet ud til 1. November, da hun ikke længere må udleje (max periode på 2 år)  Men ja den er rigtig hyggelig og man har egen have og folk er bare så søde.  

jeg er ikke inde i andelslejligheder, men der gad jeg godt at bo

men vi har selv lejlighed og det er ik så nemt at skille sig af med den før man kan købe nyt, og jeg ved ikke hvor smart det er at gå fra ejer til andel... 

Anmeld

4. oktober 2011

1000Ben

anja89 skriver:

Nej desværre for jeg er på kontanthjælp og kæresten er igang med uddannelse...

Hun vil vel ikke leje den ud

Hun må ikke leje den ud mere, desværre. 

Anmeld

4. oktober 2011

anja89

Stefanie8 skriver:

Hun må ikke leje den ud mere, desværre. 

det var ærgeligt

Ved på hvad den ligger på om måneden med det hele.?

Anmeld

4. oktober 2011

1000Ben

anja89 skriver:

det var ærgeligt

Ved på hvad den ligger på om måneden med det hele.?

Den koster 7001 kr om måneden med varme. Min mor har dog altid fået penge tilbage på varmen til trods for at hun fyrer godt op for radiatorerne om vinteren, he he..

Så er der jo de 95.000 som jeg så går ud fra skal lånes. Her kan man måske godt få en forholdsvis lang løbetid, så ydelsen pr. måned er meget lav. Men det kunne du jo tale med banken om, da de jo også gerne vil have skub på det danske boligmarked ) Men helt sikkert pengene værd. Jordens bedste sted at bo. Savner det så meget 

Anmeld

4. oktober 2011

anja89

Stefanie8 skriver:

Den koster 7001 kr om måneden med varme. Min mor har dog altid fået penge tilbage på varmen til trods for at hun fyrer godt op for radiatorerne om vinteren, he he..

Så er der jo de 95.000 som jeg så går ud fra skal lånes. Her kan man måske godt få en forholdsvis lang løbetid, så ydelsen pr. måned er meget lav. Men det kunne du jo tale med banken om, da de jo også gerne vil have skub på det danske boligmarked ) Men helt sikkert pengene værd. Jordens bedste sted at bo. Savner det så meget 

Jeg kan ikke få lov at låne til en bolig da jeg ikke må eje noget på kontanthjælp men tænkte at mine forældre måske kunne finde på noget :-)

Anmeld

4. oktober 2011

1000Ben

anja89 skriver:

Jeg kan ikke få lov at låne til en bolig da jeg ikke må eje noget på kontanthjælp men tænkte at mine forældre måske kunne finde på noget :-)

Ah ja det var da en god idé. Du kan jo få dem til at ringe til ejendomsmægleren og høre nærmere  

Anmeld

4. oktober 2011

anja89

Stefanie8 skriver:

Ah ja det var da en god idé. Du kan jo få dem til at ringe til ejendomsmægleren og høre nærmere  

Ja var også min tanke :-D

Anmeld

4. oktober 2011

1000Ben

anja89 skriver:

Ja var også min tanke :-D

Det kan jo aldrig skade 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.