Krøllen 10+0 (2.barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

Koen.

Mira0911 skriver:

Øv at du skal ligge og have det skidt... Håber det er over meget snart... 

Sikke en fin babyhule... 

Tak

jeg har købt sådan nogle SEABAND armbånd og her til morgen tog det ca 20 minutter med dem på så var kvalmen væk Troede lidt det var fup da min søster foreslog dem, meeen niks de ser ud til at virke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Mira0911

tanja. skriver:

Tak

jeg har købt sådan nogle SEABAND armbånd og her til morgen tog det ca 20 minutter med dem på så var kvalmen væk Troede lidt det var fup da min søster foreslog dem, meeen niks de ser ud til at virke

Jeg prøvede dem i begge graviditeter og de hjalp ikke på mig.. uanset hvor længe jeg havde dem på.... 

Prøvede piller, stikpiller og akupunktur ingenting hjalp... Det har været nogle rigtige hårde graviditeter - men det hele værd... 

Vi er også enige om her at vi skal ikke have flere børn, for hvis nu det skulle ske og være det samme igen... 

Anmeld

5. oktober 2011

Koen.

Mira0911 skriver:

Jeg prøvede dem i begge graviditeter og de hjalp ikke på mig.. uanset hvor længe jeg havde dem på.... 

Prøvede piller, stikpiller og akupunktur ingenting hjalp... Det har været nogle rigtige hårde graviditeter - men det hele værd... 

Vi er også enige om her at vi skal ikke have flere børn, for hvis nu det skulle ske og være det samme igen... 

Puuha ja så har det været nogle MEGET lange mdr, så forstår jeg udemærket du ikke vil igennem det igen

MEN så har i to lækre pige børn at glæde jer over

Anmeld

5. oktober 2011

Mira0911

tanja. skriver:

Puuha ja så har det været nogle MEGET lange mdr, så forstår jeg udemærket du ikke vil igennem det igen

MEN så har i to lækre pige børn at glæde jer over

Det har virkelig været nogle laaaaaange måneder... Puha da... 

Jeps dejlige piger vi har... 

Anmeld

5. oktober 2011

Koen.

Mira0911 skriver:

Det har virkelig været nogle laaaaaange måneder... Puha da... 

Jeps dejlige piger vi har... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.