Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette. skriver: Du er så smuk som altid søde. En perfekt lille rund baby-hule.
Du er så smuk som altid søde. En perfekt lille rund baby-hule.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: tak sødeååh ja, jeg frygter os lidt at ende som en handicappet hval der ikke kan komme fri af sofaen når jeg skal føde Vi har set hjerteblink og der kunne hun kun se et
tak sødeååh ja, jeg frygter os lidt at ende som en handicappet hval der ikke kan komme fri af sofaen når jeg skal føde Vi har set hjerteblink og der kunne hun kun se et
nej er det rigtigt søde ihhh hvor lyder det helt igennem fantastisk med det lille hjerte blink
og jaaaa hhihihi jeg må godt grine lidt kan lige forstille mig de skal trække dig op af sofaen
B&J skriver: nej er det rigtigt søde ihhh hvor lyder det helt igennem fantastisk med det lille hjerte blink og jaaaa hhihihi jeg må godt grine lidt kan lige forstille mig de skal trække dig op af sofaen
tanja. skriver: ja det var så smukthaha ja, heldigvis ligger der et kran firma ned på havnen hvor vi bor, så kan de vel kmme og trække mig fri
ja det var så smukthaha ja, heldigvis ligger der et kran firma ned på havnen hvor vi bor, så kan de vel kmme og trække mig fri
hihihihih sååå er i jo heldige så strander du ikke helt på sofaen
B&J skriver: hihihihih sååå er i jo heldige så strander du ikke helt på sofaen
Flot lille mave
rikkeregnbue skriver: Flot lille mave
Skøn skøn mave søs
ILY
tanja. skriver: Godmorgen smukke damerSå gik der endnu en uge, den ligner den sidste, jeg kan ikke meget andet end bare ligge på sofaen og have det rigtig skidt Håber det snart forsvinderVægten siger nu 45,2 kg startede ud med 43,8 kg så det er jo meget fint når jeg tænker på at jeg havde taget MEGET MEGET mere på med Lærke på dette tidspunktØnsker jer alle en god dag
Godmorgen smukke damerSå gik der endnu en uge, den ligner den sidste, jeg kan ikke meget andet end bare ligge på sofaen og have det rigtig skidt Håber det snart forsvinderVægten siger nu 45,2 kg startede ud med 43,8 kg så det er jo meget fint når jeg tænker på at jeg havde taget MEGET MEGET mere på med Lærke på dette tidspunktØnsker jer alle en god dag
Øv at du skal ligge og have det skidt... Håber det er over meget snart...
Sikke en fin babyhule...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128