Hmm er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

christinak

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja  Min graviditet har været stortset symptomfri, så det er helt normalt. Alle symptomerne kan komme og gå som det passer dem. Hehe. Det er noget mærkeligt noget, og man skal lige vende sig til det. 

Har du haft det okay med der ingen symptomer var eller gjorder det også dig nervøs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

christinak skriver:

Har du haft det okay med der ingen symptomer var eller gjorder det også dig nervøs?

Jeg har haft det ok med det. Og det, selv om jeg lige inden havde været igennem en SA. Men havde også læst og spurgt ind til det flere steder, så vidste det var normalt.

Aftalte med mig selv, at så længe jeg ikke blødte måtte jeg stole på at alt var i orden. Og det virkede faktisk. 

Anmeld

4. oktober 2011

B&J

det er helt alm.... da jeg var 5-6uger henne havde jeg ikke mere ondt og havde det ellers super dejligt det var kun de første 2-4uger det gjorde møg hammer ondt i mit bryst

Anmeld

4. oktober 2011

christinak

Jeg har haft det ok med det. Og det, selv om jeg lige inden havde været igennem en SA. Men havde også læst og spurgt ind til det flere steder, så vidste det var normalt.

Aftalte med mig selv, at så længe jeg ikke blødte måtte jeg stole på at alt var i orden. Og det virkede faktisk. 

Gør mig ondt at høre med din sa, og mange tak fordi du vil dele din erfaringer med mig

Anmeld

4. oktober 2011

christinak

B&J skriver:

det er helt alm.... da jeg var 5-6uger henne havde jeg ikke mere ondt og havde det ellers super dejligt det var kun de første 2-4uger det gjorde møg hammer ondt i mit bryst

Okay så må jeg lige prøve at finde lidt ro

Anmeld

4. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

christinak skriver:

Gør mig ondt at høre med din sa, og mange tak fordi du vil dele din erfaringer med mig

Jamen det var så lidt da.  Man kan jo blive nervøs. Det er jo faktisk blot fordi man allerede elsker den bette fis derinde, så snart man står med en positiv test. 

Og tak, det var en hård omgang. Men så kom vores lille mirakel helt af sig selv 2-3 uger efter. 

Håber du får en forstsat skøn graviditet. Det er altså ret fedt, at være nogenlunde kørende. Jeg er 31+6 i dag, så tiden går, og jeg har stadig ikke de store kvaler. 

Anmeld

4. oktober 2011

christinak

Jamen det var så lidt da.  Man kan jo blive nervøs. Det er jo faktisk blot fordi man allerede elsker den bette fis derinde, så snart man står med en positiv test. 

Og tak, det var en hård omgang. Men så kom vores lille mirakel helt af sig selv 2-3 uger efter. 

Håber du får en forstsat skøn graviditet. Det er altså ret fedt, at være nogenlunde kørende. Jeg er 31+6 i dag, så tiden går, og jeg har stadig ikke de store kvaler. 

Ja du har nok ret i at man allerede knytter et bånd når man står med en positiv test i hånden Ja så har du ikke langt igen, det må være skønt snart at kunne få guldklumpen til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.