Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det tror jeg bestemt er nromalt Sådan var det hvert fald med mig, da jeg kom omkring uge 10, der stoppede alle mine gener, og de kom først igen da jeg var 22+ noget ..
MissChrista skriver: Det tror jeg bestemt er nromalt Sådan var det hvert fald med mig, da jeg kom omkring uge 10, der stoppede alle mine gener, og de kom først igen da jeg var 22+ noget ..
christinak skriver: Jeg er idag 10+4 og har den sidste uges tid overhoved ikke haft øm brystkasse mere, jeg er stadig nogle dage lidt utilpas ( mest om aftenen) men nu flyver tankerne jo rundt om det er normalt
Jeg er idag 10+4 og har den sidste uges tid overhoved ikke haft øm brystkasse mere, jeg er stadig nogle dage lidt utilpas ( mest om aftenen) men nu flyver tankerne jo rundt om det er normalt
Helt normalt. Det kan komme og gå.
Frøken J. skriver:Ja, det er meget normalt. Det skete også for mig på det tidspunkt, og gik total i panik, men bebs har det nu meget godt derinde stadig
christinak skriver: Tak for svar man blir jo lidt små nervøs når man ikke er så langt endnu
Tak for svar man blir jo lidt små nervøs når man ikke er så langt endnu
Det vat så lidt Jaa, kan ski godt forstå dig, tror også jeg havde det sådan !! Helt forståeligt
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Helt normalt. Det kan komme og gå.
MissChrista skriver: Det vat så lidt Jaa, kan ski godt forstå dig, tror også jeg havde det sådan !! Helt forståeligt
christinak skriver: Tak jeg må simpelthen lære at slappe lidt mere af
Tak jeg må simpelthen lære at slappe lidt mere af
Ja Min graviditet har været stortset symptomfri, så det er helt normalt. Alle symptomerne kan komme og gå som det passer dem. Hehe. Det er noget mærkeligt noget, og man skal lige vende sig til det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128