Sjove kommentarer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Gittemor09

Giraffen skriver:

Ja som begyndende gravid, der allerede er ved at have en god mave foran, så er jeg begyndt at få skægge kommentarer. det skal siges at jeg ofte har stramme bluser på fordi det er det jeg har og fordi jeg synes den begynder at strutte så flot maven og det vil jeg gerne vise frem

Er begyndt på nyt skoleforløb hvor nogle, men langt fra alle ved at jeg er gravid.

Igår snakkede jeg med to piger efter forelæsningen og jeg fik i en sammenhæng nævnt at jeg er gravid. De spurgte "neeej er det rigtigt" jeg sagde "ja det er det".

Den ene kigger på mig og smiler og siger "jeg troede bare du var sådan tyk på maven og havde utrolig god selvtillid" 

hehe - det var altså lidt skægt, de havde lagt mærke til maven og tænkt "respekt, hun hviler i sig selv"

Og så fik jeg lige bekræftet at bukser/nederdele der har lynlås/knapper ikke længere kan anvendes som tøj, men sådan går det jo når man vokser en baby i maven 

Go tirsdag til alle 

sikke nogle sjove kommentarer....

min brors kommentar var til mig : "du ligner ikke bare Amin Jensen, du har fandme også slugt ham" ..... org, hvor jeg bare ikke elskede ham der.... Ggggg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Giraffen

Gittemor09 skriver:

sikke nogle sjove kommentarer....

min brors kommentar var til mig : "du ligner ikke bare Amin Jensen, du har fandme også slugt ham" ..... org, hvor jeg bare ikke elskede ham der.... Ggggg

åårh den er lidt ond men det er da altid noget at det var en lille guldklump og ikke Amin Jensen der gemte sig derinde

Anmeld

4. oktober 2011

Gittemor09

Giraffen skriver:

åårh den er lidt ond men det er da altid noget at det var en lille guldklump og ikke Amin Jensen der gemte sig derinde

hehe ja, men vidste godt det var kærligt ment...!!  

ja, og en dejlig guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.