Haha, en dag i føtex havde jeg købt en bluse til Simon, en ældre dame står bag mig, og siger noget a la: "den er vel nok sød den bluse" hvorefter jeg vender mig om og siger: "ja, det synes jeg nemlig også" hun fik næsten et helt chok, for man kunne ikke se bagfra at jeg var gravid. Hun siger så: "hold da op, det havde jeg ikke regnet med at se!" Kunne ikke lade være med at grine lidt
Hun så i hvert fald sjov ud i hovedet 
En anden dag i en anden butik, står en mor og hendes omkring 4 årig datter, står med siden til, så de kan se min mave. Følgende kommer så ud af at pigen ser min mave:
Pige: "Mor, hvorfor er hun så tyk? Det ligner hun har en fodbold i maven"
Moren: "Jeg tror hun er gravid og har en baby i maven"
Pigen: "Jamen mor, du er da også tyk, men du har da ingen baby i maven?!"
Moren kunne heldigvis godt se det sjove i det, og smilte til datteren og sagde: "Nej, jeg er vist bare almindelig tyk"
Årha, de kære børn! 
En dag på arbejdet, ca 6 uger før termin, (arbejder i butik). Står i kundeservice og er ved at ekspidere en ældre mand, da vi snakker frem og tilbage om graviditet. Han siger så:
"Årrh, der er ikke noget bedre end unge gravide piger!!" Han siger det med et lumsk smil og tager sig til sine ædle dele . Hvorefter han går ud på vores kundetoilet, og er der i pænt lang tid. Da han kommer ud igen, kigger han på mig, blinker med øjet og lyner sine bukser op!
Tænkte bare; "okey, hvad har han lige lavet?!?!"
Dét var sku lidt klamt!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld