Sjove kommentarer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.020 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Giraffen

Ja som begyndende gravid, der allerede er ved at have en god mave foran, så er jeg begyndt at få skægge kommentarer. det skal siges at jeg ofte har stramme bluser på fordi det er det jeg har og fordi jeg synes den begynder at strutte så flot maven og det vil jeg gerne vise frem

Er begyndt på nyt skoleforløb hvor nogle, men langt fra alle ved at jeg er gravid.

Igår snakkede jeg med to piger efter forelæsningen og jeg fik i en sammenhæng nævnt at jeg er gravid. De spurgte "neeej er det rigtigt" jeg sagde "ja det er det".

Den ene kigger på mig og smiler og siger "jeg troede bare du var sådan tyk på maven og havde utrolig god selvtillid" 

hehe - det var altså lidt skægt, de havde lagt mærke til maven og tænkt "respekt, hun hviler i sig selv"

Og så fik jeg lige bekræftet at bukser/nederdele der har lynlås/knapper ikke længere kan anvendes som tøj, men sådan går det jo når man vokser en baby i maven 

Go tirsdag til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

DinNabo

Giraffen skriver:

Ja som begyndende gravid, der allerede er ved at have en god mave foran, så er jeg begyndt at få skægge kommentarer. det skal siges at jeg ofte har stramme bluser på fordi det er det jeg har og fordi jeg synes den begynder at strutte så flot maven og det vil jeg gerne vise frem

Er begyndt på nyt skoleforløb hvor nogle, men langt fra alle ved at jeg er gravid.

Igår snakkede jeg med to piger efter forelæsningen og jeg fik i en sammenhæng nævnt at jeg er gravid. De spurgte "neeej er det rigtigt" jeg sagde "ja det er det".

Den ene kigger på mig og smiler og siger "jeg troede bare du var sådan tyk på maven og havde utrolig god selvtillid" 

hehe - det var altså lidt skægt, de havde lagt mærke til maven og tænkt "respekt, hun hviler i sig selv"

Og så fik jeg lige bekræftet at bukser/nederdele der har lynlås/knapper ikke længere kan anvendes som tøj, men sådan går det jo når man vokser en baby i maven 

Go tirsdag til alle 

Funny

Anmeld

4. oktober 2011

MorDk

Haha det er sgu en meget sjov kommentar!!

Da jeg var 6 måneder henne kom en gammel dame hen til mig "Nøøøøj det må da være liiige op over hva"? Øhhh nejjjj jeg har altså liiige 12 uger igen...*S*

Anmeld

4. oktober 2011

Giraffen

MorDk skriver:

Da jeg var 6 måneder henne kom en gammel dame hen til mig "Nøøøøj det må da være liiige op over hva"? Øhhh nejjjj jeg har altså liiige 12 uger igen...*S*

hihi sådan nogle kommentarer tror jeg også godt jeg ku få i det tempo her - jeg har termin 28. marts og jeg ser allerede ud til at være halvvejs - puha hvad det ikke blir til med barn #2

Anmeld

4. oktober 2011

MetteS81

Hehe, da jeg var ca 4 mdr henne kom en kunde hen til mig (jeg arbejdede i butik dengang) og nærmest skreg: "GUUUUUUUD, DU ER JO HØJGRAVID!!!!!" Dengang blev jeg godt gal i skralden, men kan da idag godt se det sjove i det  (altså...kun lidt)    

Anmeld

4. oktober 2011

twinny

hehe... sjovt... Jeg fik aldrig nogen kommentar...

Anmeld

4. oktober 2011

Sees

Jeg fik ekstremt mange kommentar, men jeg er heller ikke særlig høj, og havde en KÆMPE mave, som man dog ikke kunne se når man så mig bagfra.

Bla. kom de med -
"Der er sgu da to eller flere derinde"

Eller

"Du er sgu da nemmere at hoppe over, end at gå uden om nu"

Alle sagt med et blink i øjet, så jeg tog det ikke så højtideligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2011

Simon's moar <3

Haha, en dag i føtex havde jeg købt en bluse til Simon, en ældre dame står bag mig, og siger noget a la: "den er vel nok sød den bluse" hvorefter jeg vender mig om og siger: "ja, det synes jeg nemlig også" hun fik næsten et helt chok, for man kunne ikke se bagfra at jeg var gravid. Hun siger så: "hold da op, det havde jeg ikke regnet med at se!" Kunne ikke lade være med at grine lidt Hun så i hvert fald sjov ud i hovedet

En anden dag i en anden butik, står en mor og hendes omkring 4 årig datter, står med siden til, så de kan se min mave. Følgende kommer så ud af at pigen ser min mave:
Pige: "Mor, hvorfor er hun så tyk? Det ligner hun har en fodbold i maven"
Moren: "Jeg tror hun er gravid og har en baby i maven"
Pigen: "Jamen mor, du er da også tyk, men du har da ingen baby i maven?!"
Moren kunne heldigvis godt se det sjove i det, og smilte til datteren og sagde: "Nej, jeg er vist bare almindelig tyk"
Årha, de kære børn!

En dag på arbejdet, ca 6 uger før termin, (arbejder i butik). Står i kundeservice og er ved at ekspidere en ældre mand, da vi snakker frem og tilbage om graviditet. Han siger så:
"Årrh, der er ikke noget bedre end unge gravide piger!!" Han siger det med et lumsk smil og tager sig til sine ædle dele . Hvorefter han går ud på vores kundetoilet, og er der i pænt lang tid. Da han kommer ud igen, kigger han på mig, blinker med øjet og lyner sine bukser op!
Tænkte bare; "okey, hvad har han lige lavet?!?!"
Dét var sku lidt klamt! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2011

Vivian87

MorDk skriver:

Hehe, har næsten lige fået den samme! Er 6 måneder henne nu her, og i bussen smiler en ældre dame til mig og siger "puh, ja det begynder at blive tungt her til sidst hva"... Haha,, tjoeh, men umiddelbart blir det jo ca. 2-3 kg værre i hvert fald :-P

Anmeld

4. oktober 2011

Giraffen

hihi godt at høre jeg ikke er den eneste

jeg synes også det er lidt skægt også fordi man vitterligt kan gi en anden skylden for at maven er større end den plejer

men glæder mig nu til man ikke længere er i tvivl om jeg bare er tyk tyk på maven eller gravid 

Og flotte maver må jeg lige sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.