Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken J. skriver: Men lige om lidt går der riiiigtig lang tid før du skal kede dig igen! det er fantastisk!
Men lige om lidt går der riiiigtig lang tid før du skal kede dig igen! det er fantastisk!
jaaaahh det bliver så godt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wulffi89 skriver: Puster da lige en ordentlig omgang ve-støv af sted til dig og så for at du ikke skal gå for længe..
Puster da lige en ordentlig omgang ve-støv af sted til dig og så for at du ikke skal gå for længe..
1000 tak
TrineMine86 skriver: takker uhh bare tanken giver mig helt kuldegysninger.. det kan jo reelt godt ske i morgen meeen tror nu det kommer til at vare en 2-3 dage før han er ude, men man har lov at håbe
takker uhh bare tanken giver mig helt kuldegysninger.. det kan jo reelt godt ske i morgen
meeen tror nu det kommer til at vare en 2-3 dage før han er ude, men man har lov at håbe
Jeg hepper fra sidelinien og ønsker dig et fantastisk fødsel
Ihhhh hvor spændende altså, bliver nærmest helt rørt!
Skal vi så ikk liiiige have det allersidste mavebillede
Oktoberbaby11 skriver: ja... det bliver da inden week , dejligt du snart har det overstået og kan se ham
ja... det bliver da inden week , dejligt du snart har det overstået og kan se ham
ja det gør det nok
og kan da se du også er over termin nu, så du får da lige pustet noget ve-støv afsted i din retning spændende, måske ses vi på fødegangen hehe
TrineMine86 skriver: kan mærke en liiiiille smule nervøsitet nu hehe skal jo have den første stikpille kl 08.00 i morgen tidlig wee.. har ventet så længe synes jeg og nu ved jeg bare at jeg får vores lille dreng i armene i løbet af en af de kommende 3 dage det er SÅ STORT altså Håber det kommer til at gå rigtig godt og at jeg snart kan komme med en dejlig update Knus Trine --> 41+3 idag
kan mærke en liiiiille smule nervøsitet nu hehe
skal jo have den første stikpille kl 08.00 i morgen tidlig wee.. har ventet så længe synes jeg og nu ved jeg bare at jeg får vores lille dreng i armene i løbet af en af de kommende 3 dage det er SÅ STORT altså
Håber det kommer til at gå rigtig godt og at jeg snart kan komme med en dejlig update
Knus Trine --> 41+3 idag
Ih, hvor er det spændende! Held og lykke med det!
Lilje82 skriver: Jeg hepper fra sidelinien og ønsker dig et fantastisk fødsel
åhh det var sødt sagt tak for det
TrineMine86 skriver: åhh det var sødt sagt tak for det
TrineMine86 skriver: ihh sikke en stor dag i dag så dejligt at det gik godt okei, ja så er der ikke længe igen, nyd den sidste tid så
ihh sikke en stor dag i dag så dejligt at det gik godt
okei, ja så er der ikke længe igen, nyd den sidste tid så
vil jeg helt sikkert gøre!
glæder mig rigtig meget til at høre nyt, og se hvem der mon gemmer sig derinde!
BabyDec2010 skriver: Ihhhh hvor spændende altså, bliver nærmest helt rørt! Skal vi så ikk liiiige have det allersidste mavebillede
nårhh det var sødt jo det kan i da godt få hehe.. der er nu ikke sket det store de sidste par uger synes jeg men her er et fra idag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128