11 timer til igangsættelse start :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Ja, hvis grise kunne flyve! Er nu ret sikker på, at du får bette i armene først

haha jamen det kan de da  nu må vi se, jeg tror stadig på at det sker lige pludseligt når du mindst venter det, så laver du lige en kæmpe vandskade  og så har du snart jeres prinsesse i armene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Lilje82

Årrrh Rigtig meget held og lykke med det, håber der hurtigt kommer gang i sagerne, så du har din baby i armene i morgen

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

haha jamen det kan de da  nu må vi se, jeg tror stadig på at det sker lige pludseligt når du mindst venter det, så laver du lige en kæmpe vandskade  og så har du snart jeres prinsesse i armene

Taaak, det er sødt af dig! Det værste er vel nok, at jeg egentlig ikke er voldsomt utålmodig, mere deprimeret over jeg ikke kan finde på noget at tage mig til - Men alle forventer, at jeg er ved at gå ud af mit gode skind, og alle andre er sygt utålmodige på mine vegne Jeg HAR været det, men jeg har forliget mig med ventetiden lige nu

Anmeld

3. oktober 2011

VNB

TrineMine86 skriver:

takker  

håber bare at få ham ud inden fredag

hvordan går det ellers med dig? er din barsel snart ved at være slut eller?

ja det ville da bare være så skønt at have ham ude inden fredag! 

jeg har barsel indtil 15 november, men Viktor er startet i vuggestue idag  det gik bare så godt, og han var helt tosset med det! skønt! 

Anmeld

3. oktober 2011

Hailiesmom11

Puster da lige en ordentlig omgang ve-støv af sted til dig og så  for at du ikke skal gå for længe..

Anmeld

3. oktober 2011

TrineMine86

Lilje82 skriver:

Årrrh Rigtig meget held og lykke med det, håber der hurtigt kommer gang i sagerne, så du har din baby i armene i morgen

takker  uhh bare tanken giver mig helt kuldegysninger.. det kan jo reelt godt ske i morgen  

meeen tror nu det kommer til at vare en 2-3 dage før han er ude, men man har lov at håbe

Anmeld

3. oktober 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Taaak, det er sødt af dig! Det værste er vel nok, at jeg egentlig ikke er voldsomt utålmodig, mere deprimeret over jeg ikke kan finde på noget at tage mig til - Men alle forventer, at jeg er ved at gå ud af mit gode skind, og alle andre er sygt utålmodige på mine vegne Jeg HAR været det, men jeg har forliget mig med ventetiden lige nu

ja det er næsten alle de andres utålmodighed som er den værste

kan godt forstå du er ved at gå til af kedsomhed, kender følelsen og har desværre ikke nogle gode råd, for jeg møgkedede mig ufatteligt

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

ja det er næsten alle de andres utålmodighed som er den værste

kan godt forstå du er ved at gå til af kedsomhed, kender følelsen og har desværre ikke nogle gode råd, for jeg møgkedede mig ufatteligt

Men lige om lidt går der riiiigtig lang tid før du skal kede dig igen! det er fantastisk!

Anmeld

3. oktober 2011

TrineMine86

VNB skriver:

ja det ville da bare være så skønt at have ham ude inden fredag! 

jeg har barsel indtil 15 november, men Viktor er startet i vuggestue idag  det gik bare så godt, og han var helt tosset med det! skønt! 

ihh sikke en stor dag i dag så  dejligt at det gik godt

okei, ja så er der ikke længe igen, nyd den sidste tid så

Anmeld

3. oktober 2011

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

ja man har jo lov til at håbe at et går hurtigt  selvom jeg har mine tvivl hehe

ja... det bliver da inden week , dejligt du snart har det overstået og kan se ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.