Hjæælp mig piger !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hejsa Piger...

Jeg er et spørgsmål:

Her til morgen, da jeg stod op, løb der (tror jeg) udflåd ud og det løb ned af benet på mig Trode først at jeg havde fået det røde, men det var helt gennemsigtig, og lugtede ikke.

Nogen der ved hvad dette kan skyldes? Har aldrig oplevet det før, tænker på om det mund er fordi at ægget sætter sig fast?  

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ingen ?

Anmeld

3. oktober 2011

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Hejsa Piger...

Jeg er et spørgsmål:

Her til morgen, da jeg stod op, løb der (tror jeg) udflåd ud og det løb ned af benet på mig Trode først at jeg havde fået det røde, men det var helt gennemsigtig, og lugtede ikke.

Nogen der ved hvad dette kan skyldes? Har aldrig oplevet det før, tænker på om det mund er fordi at ægget sætter sig fast?  

Håber i kan hjælpe

Det oplever jeg næsten ved hver cyklus... Her plejer det at være lige omkring ÆL (eller faktisk nærmest VED ÆL!) 

Var engang ude at gå en tur, hvor jeg mærkede der løb en masse ud og jeg troede også at det var min mens - så jeg mærkede da lige efter i skjul, men det var bare helt vandet som du beskriver.. Og da jeg så kom hjem tog jeg for sjov en ÆL-test og den var bragende positiv! 

Har du prøvet at tage en ÆL-test? Ved jo selvfølgelig ikke om det også gælder for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.