Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
birthee skriver: Håber I får en rolig dag, og er sikker på det er godt at sige farvel på den måde!!! Knus herfra , og en lille blomst til din lille engel-pige...
Håber I får en rolig dag, og er sikker på det er godt at sige farvel på den måde!!!
Knus herfra , og en lille blomst til din lille engel-pige...
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mrs X skriver: Godt at høre I fik lov til St begrave den bette
Godt at høre I fik lov til St begrave den bette
Det er vi også rigtig glade for. Dejlig præst vi har.
AalborgPigen skriver: Du får da lige en krammer med på vejen
Du får da lige en krammer med på vejen
Tak, det varmer altid
Dk Lady skriver: Uha.. kunne græde over sådan noget, selvom jeg ikke kender jer.. Jeg håber vejret er med jer og det kommer til at gå godt for jer fremover
Uha.. kunne græde over sådan noget, selvom jeg ikke kender jer.. Jeg håber vejret er med jer og det kommer til at gå godt for jer fremover
Zeus skriver: Håber i får en smuk begravelse
Håber i får en smuk begravelse
Tak, det gør jeg også, synes jeg har gjort hvad jeg kunne.
Jakob'sMor skriver: Det gør mig så ondt det i skal igennem kan slet ikke sætte mig ind i det. Mine tanker til jer og lille Anastasia
Det gør mig så ondt det i skal igennem kan slet ikke sætte mig ind i det. Mine tanker til jer og lille Anastasia
Tak, det er nu også stadig ret uvirkeligt for mig.
Puslingen skriver: Hvor må det være hårdt at skulle igennem hvad i har været og nu skal når skal begrave jeres lille baby.Syntes det lyder til at blive en flot begravelse og håber at jeres datter kan forholde sig roligKæmpe stort trøste kram
Hvor må det være hårdt at skulle igennem hvad i har været og nu skal når skal begrave jeres lille baby.Syntes det lyder til at blive en flot begravelse og håber at jeres datter kan forholde sig roligKæmpe stort trøste kram
Mange tak
merethe skriver:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128