Så er datoen fundet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.198 visninger
49 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Kofoed.

Lille tvilling b skalo begraves på onsdag kl 15. I morgen kommer præsten, så aftaler vi det sidste + vi skal hente hende på kolding sygehus kapel. Har bestelt et lille kors med blomster og to røde roser til hende, så håber jeg bare vejret bliver okay og Anastasia kan holde sig vågen og rolig.

Havde lige nrug for at dele det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Gittemor09

Kofoed. skriver:

Lille tvilling b skalo begraves på onsdag kl 15. I morgen kommer præsten, så aftaler vi det sidste + vi skal hente hende på kolding sygehus kapel. Har bestelt et lille kors med blomster og to røde roser til hende, så håber jeg bare vejret bliver okay og Anastasia kan holde sig vågen og rolig.

dit tab gør mig ondt kan slet ikke finde ord for det...

men ville ikke bare forlade det uden et lille kram og et ønske om god vind fremover.... 

Anmeld

3. oktober 2011

Gittemor09

Kofoed. skriver:

men ville ikke bare forlade det uden et lille kram og et ønske om god vind fremover.... 

Anmeld

3. oktober 2011

GønskE

føler med jer!

Anmeld

3. oktober 2011

Lone Jakobsen

sender mine varmeste tanker. kan godt forstå i har valgt denne løsning, og jeg håber i klarer jer igennem dagen sammen.

Anmeld

3. oktober 2011

Kofoed.

Gittemor09 skriver:

Tak

Anmeld

3. oktober 2011

Kofoed.

GønskE skriver:

føler med jer!

Tak for medfølelsen

Anmeld

3. oktober 2011

Christina.78

et til Jer

Får I et gravsted til Lille Blomst? Eller hvordan?

Ja tiden op til en begravelse er mega hård..og tiden derefter bliver også, men sorg tager tid (tro mig - jeg har været der og er der endnu)..men en begravelse er også en form for slutning på en ting (hvis du forstår)..

Skriv til mig hvis du har brug for bare at snakke - ligegyldig hvad det er om..

Knus Christina - også mor til en engel..

Anmeld

3. oktober 2011

Kofoed.

Lone Jakobsen skriver:

sender mine varmeste tanker. kan godt forstå i har valgt denne løsning, og jeg håber i klarer jer igennem dagen sammen.

Det var det vi fandt bedst og tak

Anmeld

3. oktober 2011

1000Ben

Kofoed. skriver:

Åh gud sidder her og får tårer i øjnene. Håber dagen forløber smukt og at det helle kommer til at gå for Jer fremover 

Mange knus

Stefanie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.