Unikke og søde myggenet/insektnet til barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. januar 2009

appelgren

Okay okay, jeg forstår hihi.

De er også super flotte.

Vi har dog købt en kombivogn i Bilka, kan nettet passe på dér tror du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

Louise-mortil2

appelgren skriver:

Okay okay, jeg forstår hihi.

De er også super flotte.

Vi har dog købt en kombivogn i Bilka, kan nettet passe på dér tror du?

ja det vil jeg tror, da målenefra kombivogn til barnevogn ikke er så forskellige.. kombivognene er bare ikke lige så lang som en barnevogn..

Anmeld

30. januar 2009

appelgren

Okay super, så vil jeg vende tilbage senere :0)

Anmeld

30. januar 2009

Anja

agnieszka skriver:

ej hvor flot bare jeg vidste det før for vi har en

Hmmm .... kan du ikke bare selv sy nogle filt dimser på, det kan vel ikke være så svært ??

Anmeld

30. januar 2009

jolu

Anja skriver:

Hmmm .... kan du ikke bare selv sy nogle filt dimser på, det kan vel ikke være så svært ??

Det var også min tanke....hvor svært kan det være at købe nogle filtdimser i panduro til en 20'er,- og sy dem på et insektnet, som ikke nødvendigvis behøver koste en bondegård......

Anmeld

30. januar 2009

Louise-mortil2

jolu skriver:

Det var også min tanke....hvor svært kan det være at købe nogle filtdimser i panduro til en 20'er,- og sy dem på et insektnet, som ikke nødvendigvis behøver koste en bondegård......

hvis i ikke har noget pænt at sige.. akn i så ikke så ikke lade vær med at skrive i dette indlæg..!!

Anmeld

30. januar 2009

Louise-mortil2

appelgren skriver:

Okay super, så vil jeg vende tilbage senere :0)

Det gør du bare.. du er altid velkommen.. du kan bare sende mig en privat mail herinde eller skrive i indlægget når du ved nærmere..

Anmeld

30. januar 2009

katrinex4

Louise-mortil2 skriver:

Unikke søde myggenet til barnevogn med eget design, Jeg laver og sælger myggenet med mange forskellige motiver på.. både til drenge og piger.. Billeder nedenunder viser de forskellige motiver der er at vælge imellem, jeg har dog også nogen bamser og sommerfugle med sten.. Du kan selv mixe forskellige farver og motiver ligesom du vil..

hvis der er en bestemt slags motiv eller ønsker du/i flere motiver på nettet finder vi også ud af det..

Net med 15 motiver koster 150 kr. pp

Net med 20 motiver koster 175 kr. pp

Hilsen louise.. (send en mail hvis du ønsker at bestille)

Jeg vil gerne bestille et.

Anmeld

30. januar 2009

A.

Anja skriver:

selvfølgeligt kan jeg godt for det første gider jeg ikke for det anden har jeg ikke tid til lege med sådan noget

Anmeld

30. januar 2009

A.

for resten piger hvorfor er i sådn hvis i ikke syn es om det så lade være skrive da..det er ikke pænt af jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.