Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
appelgren skriver:Okay okay, jeg forstår hihi.De er også super flotte.Vi har dog købt en kombivogn i Bilka, kan nettet passe på dér tror du?
agnieszka skriver:ej hvor flot bare jeg vidste det før for vi har en
Anja skriver:Hmmm .... kan du ikke bare selv sy nogle filt dimser på, det kan vel ikke være så svært ??
jolu skriver:Det var også min tanke....hvor svært kan det være at købe nogle filtdimser i panduro til en 20'er,- og sy dem på et insektnet, som ikke nødvendigvis behøver koste en bondegård......
appelgren skriver:Okay super, så vil jeg vende tilbage senere :0)
Louise-mortil2 skriver: Unikke søde myggenet til barnevogn med eget design, Jeg laver og sælger myggenet med mange forskellige motiver på.. både til drenge og piger.. Billeder nedenunder viser de forskellige motiver der er at vælge imellem, jeg har dog også nogen bamser og sommerfugle med sten.. Du kan selv mixe forskellige farver og motiver ligesom du vil..hvis der er en bestemt slags motiv eller ønsker du/i flere motiver på nettet finder vi også ud af det.. Net med 15 motiver koster 150 kr. ppNet med 20 motiver koster 175 kr. ppHilsen louise.. (send en mail hvis du ønsker at bestille)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128