Mobiltelefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Michael healer

1012lmp skriver:

Jamen ved ikke om det er det, eller opladeren måske.. for den holder fint på strømmen når der endelig er kommet noget på...! Men den er nok også ved at være liiiidt umoderne.. haha

ok, så mit bud at du går ned i den nærmeste TDC butik og prøver de telefoner de har der, så du ved hvilken slags du vil have, og så prøve at finde en brugt der ligner den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Kitaas

hva med en samsung? jeg har selv en, den nye galaxys2 og er super glad for den! skal det være med eller uden abb? 

Anmeld

3. oktober 2011

1012lmp

Kitaas skriver:

hva med en samsung? jeg har selv en, den nye galaxys2 og er super glad for den! skal det være med eller uden abb? 

Den har jeg også kigget på men den er bare SÅ dyr... men MEGA fed...!

Det er lidt ligemeget om det er med eller uden abn synes bare abn til de telefoner er så dyre... giver jo kun omk 200,- i abn nu nemlig

Anmeld

3. oktober 2011

Kitaas

1012lmp skriver:

Den har jeg også kigget på men den er bare SÅ dyr... men MEGA fed...!

Det er lidt ligemeget om det er med eller uden abn synes bare abn til de telefoner er så dyre... giver jo kun omk 200,- i abn nu nemlig

okay - hos telenor har de abb til rimelig pris feks galaxyen - 200 i udbetaling og 170kr om mdr i 24 mdr det ku være en mulighed.

Anmeld

3. oktober 2011

Mira0911

Nu ved jeg ikke hvad du er til af tlf? 

Jeg har en HTC desire til salg... 

Har lavet en tråd her til aften med den... 

Anmeld

3. oktober 2011

1012lmp

Kitaas skriver:

okay - hos telenor har de abb til rimelig pris feks galaxyen - 200 i udbetaling og 170kr om mdr i 24 mdr det ku være en mulighed.

Ja men har det også bare dårligt med at skulle betale for en telefon i 2 år når der ikke går mere end 1 år også er den forældet..! Giver det mening? hehe

Anmeld

3. oktober 2011

1012lmp

Mira0911 skriver:

Nu ved jeg ikke hvad du er til af tlf? 

Jeg har en HTC desire til salg... 

Har lavet en tråd her til aften med den... 

Har haft en desire... Og synes virkelig den har været dårlig den gik allerede i stykker efter 4-5 mdr..!

Anmeld

3. oktober 2011

Mira0911

1012lmp skriver:

Har haft en desire... Og synes virkelig den har været dårlig den gik allerede i stykker efter 4-5 mdr..!

Ej hvor træls... 

har nu været meget glad for min.. .

Anmeld

3. oktober 2011

Kitaas

1012lmp skriver:

Ja men har det også bare dårligt med at skulle betale for en telefon i 2 år når der ikke går mere end 1 år også er den forældet..! Giver det mening? hehe

Okay - så det brugt du skal kigge efter - men hvad skal den kunne osv... 

Anmeld

3. oktober 2011

1012lmp

Mira0911 skriver:

Ej hvor træls... 

har nu været meget glad for min.. .

Er da glad for at høre at alle HTC's telefoner ikke er sådan for et par stykker af mine veninder har haft samme dårlige oplevelse...!

Så en HTC kunne jeg i hvert fald ikke tænke mig igen desværre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.