Mobiltelefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.859 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

1012lmp

Ja har lige brug for et godt råd ang. mobiltelefon...

Hvad er forskellen på en Iphone 3 GS og en 4'er? Hvad er en fair pris at give for en 3'er?

Har fået tilbudt en for 800,-! Er det fair eller?

Leder desperart efter en ny telefon behøber ikke være en Iphone? Måske nogle af jer herinde har noget til salg?

Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Michael healer

1012lmp skriver:

Ja har lige brug for et godt råd ang. mobiltelefon...

Hvad er forskellen på en Iphone 3 GS og en 4'er? Hvad er en fair pris at give for en 3'er?

Har fået tilbudt en for 800,-! Er det fair eller?

Leder desperart efter en ny telefon behøber ikke være en Iphone? Måske nogle af jer herinde har noget til salg?

Kom frisk

Her kan du se noget om forskellene

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/10-forskelle-pa-iphone-4-og-iphone-3gs,lid.11717/

Hvor mange GB er den du har fået tilbudt på ?

Anmeld

3. oktober 2011

1012lmp

Michael healer skriver:

Her kan du se noget om forskellene

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/10-forskelle-pa-iphone-4-og-iphone-3gs,lid.11717/

Hvor mange GB er den du har fået tilbudt på ?

Jamen kender ikke alle de der specitikationer

Og ved ikke hvor meget den er på vidste ikke der var forskel...

Anmeld

3. oktober 2011

Michael healer

1012lmp skriver:

ok bare i orden

Men lige meget hvad, syntes jeg det lyder til at være en ok pris o forhold til hvad andre tager for deres

Anmeld

3. oktober 2011

Michael healer

P.s.

der er så vidt jeg husker også kun 2 slags, men måske 3 

( 8 gb ), 16 GB og 32 GB

Anmeld

3. oktober 2011

1012lmp

Michael healer skriver:

P.s.

der er også kun 2 forskellige versioner en på 16 gb og en på 32 gb :-)

Årh okay... Er der ellers nogle gode på markedet pt? Til en ordenglig pris osv? ved du det?

Synes ikke en iPhone tiltaler mig ret meget pga det dårlige kamera og at man skal betale for sine apps, men har haft en HTC og det var satme det værste lort jeg nogensinde har haft.

Anmeld

3. oktober 2011

Michael healer

1012lmp skriver:

Årh okay... Er der ellers nogle gode på markedet pt? Til en ordenglig pris osv? ved du det?

Synes ikke en iPhone tiltaler mig ret meget pga det dårlige kamera og at man skal betale for sine apps, men har haft en HTC og det var satme det værste lort jeg nogensinde har haft.

Tja det jo forskelligt hvad man hver især syntes der er godt og skidt.

Jeg har f.eks. i en lang periode haft Nokia, men til sidst blev jeg træt af deres styresystem som er ret tungt i det, i forhold til hvad nokiaen kan klare, så skiftede til HTC Wild S, og er ret tilfreds med den

Så hvad var det ved den HTC du havde som du ikke kunne lide ?

Anmeld

3. oktober 2011

1012lmp

Michael healer skriver:

Tja det jo forskelligt hvad man hver især syntes der er godt og skidt.

Jeg har f.eks. i en lang periode haft Nokia, men til sidst blev jeg træt af deres styresystem som er ret tungt i det, i forhold til hvad nokiaen kan klare, så skiftede til HTC Wild S, og er ret tilfreds med den

Så hvad var det ved den HTC du havde som du ikke kunne lide ?

Jamen jeg fik for 1 år siden en HTC desire og der har ikke været andet end problemer med den... Den bliver ved med at melde fejl, blive langsom, gå ud i tide og utide... Ja er generelt bare MEGA træt af den så det endte med jeg smed den i skuffen og fandt min gamle W995 frem igen.. og den virker stadig upåklageligt men den har svært ved at lade så det er liiiidt træls at man aldrig ved om man vågner om til en flad telefon eller den nu har ladet..

Så vil bare gerne have en ny men på SU er der jo ikke det vilde at gøre med desværre..

Anmeld

3. oktober 2011

Michael healer

1012lmp skriver:

Jamen jeg fik for 1 år siden en HTC desire og der har ikke været andet end problemer med den... Den bliver ved med at melde fejl, blive langsom, gå ud i tide og utide... Ja er generelt bare MEGA træt af den så det endte med jeg smed den i skuffen og fandt min gamle W995 frem igen.. og den virker stadig upåklageligt men den har svært ved at lade så det er liiiidt træls at man aldrig ved om man vågner om til en flad telefon eller den nu har ladet..

Så vil bare gerne have en ny men på SU er der jo ikke det vilde at gøre med desværre..

Men hvis det bare er batteriet der er ødelagt på din w995, hvad så med at nøjes med et nyt batteri til den

kan f.eks fås her

http://www.mytrendyphone.dk/shop/sony-ericsson-bst-38-19133p.html

Anmeld

3. oktober 2011

1012lmp

Michael healer skriver:

Men hvis det bare er batteriet der er ødelagt på din w995, hvad så med at nøjes med et nyt batteri til den

kan f.eks fås her

http://www.mytrendyphone.dk/shop/sony-ericsson-bst-38-19133p.html

Jamen ved ikke om det er det, eller opladeren måske.. for den holder fint på strømmen når der endelig er kommet noget på...! Men den er nok også ved at være liiiidt umoderne.. haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.