Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Dem venter jeg så lige på i stedet
Dem venter jeg så lige på i stedet
Super
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Så begynder de første bebser at være en måned, så synes vi skal komme med en opdagtering på hvordan det går med dem (men vent lige til de er en måned, så vi for det "rigtige" overblik ) Bruger Barnets Nuværede vægt Vægt i forhold til fødsel Nuværede længde Længde i forhold til fødsel Tøj str. Men nu er min ikke fyldt en måned endnu, så kan ikke selv starte (typisk), men beder Zafir låse tråden i toppen af gruppen og at jeg får muligheden for, at ændre i start indlægget, så når i kommer med jeres data smider jeg dem ind her i toppen (ligesom fødsels og termins listerne). Derudover så skriv endelig hvis jeres unger kan noget, såsom vende sig fra mave til ryg eller omvendt eller hvad de små nu engang kan med timen
Så begynder de første bebser at være en måned, så synes vi skal komme med en opdagtering på hvordan det går med dem (men vent lige til de er en måned, så vi for det "rigtige" overblik )
Men nu er min ikke fyldt en måned endnu, så kan ikke selv starte (typisk), men beder Zafir låse tråden i toppen af gruppen og at jeg får muligheden for, at ændre i start indlægget, så når i kommer med jeres data smider jeg dem ind her i toppen (ligesom fødsels og termins listerne).
Derudover så skriv endelig hvis jeres unger kan noget, såsom vende sig fra mave til ryg eller omvendt eller hvad de små nu engang kan med timen
Åh, han er 4 uger i dag, men han blev vejet og det hele, da han var 3 uger. Hmm... Så ved ikke lige om jeg bare skal skrive tallene fra sidste uge?
Men her er de
Bruger: MaybeBaby
Barn: Tristan (3 ugers tal)
Nuværende vægt: 4500
Fødselsvægt: 3850
Nuværende længde: 57
Fødselslængde: 54
Tøjstørrelse: 50/56
MaybeBaby skriver: Åh, han er 4 uger i dag, men han blev vejet og det hele, da han var 3 uger. Hmm... Så ved ikke lige om jeg bare skal skrive tallene fra sidste uge? Men her er de Bruger: MaybeBaby Barn: Tristan (3 ugers tal) Nuværende vægt: 4500 Fødselsvægt: 3850 Nuværende længde: 57 Fødselslængde: 54 Tøjstørrelse: 50/56
skal du ikke til læge om en uge? brug de tal i stedet, det er jo tættere på en måned
Kofoed. skriver:
ønskeprinsesse2011
+1370
Kofoed. skriver: skal du ikke til læge om en uge? brug de tal i stedet, det er jo tættere på en måned
MaybeBaby skriver: Haha, havde jeg helt glemt! Jo det skal jeg på fredag der kommer friske tal på fredag
Haha, havde jeg helt glemt! Jo det skal jeg på fredag der kommer friske tal på fredag
Ammehjerne super, jamen dem notere jeg i stedet Ved ikke helt om jeg skal bruge dagens tal eller vente til 5 ugers tallene ligesom de fleste andre har brugt...
Kofoed. skriver: Ammehjerne super, jamen dem notere jeg i stedet Ved ikke helt om jeg skal bruge dagens tal eller vente til 5 ugers tallene ligesom de fleste andre har brugt...
MaybeBaby skriver: Tja, tag de 5 uger - så er der størst mulighed for sammenligning
Tja, tag de 5 uger - så er der størst mulighed for sammenligning
Må jeg nok heller så uhha, de små pus er næsten allerede EN MÅNED
Kofoed. skriver: For du ikke nogle tal når han er lidt tættere på en måned gammel?
For du ikke nogle tal når han er lidt tættere på en måned gammel?
Så er der dugfriske tal..
Bruger: akskovmose
Navn: Valdemar
Vægt ved fødsel: 3170 g
Vægt 1 mdr gammel: 3800 g
Længde ved fødsel: 49 cm
Længde 1 mdr gammel: 53 cm
Tøj str. nu: str 56
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128