1 måned opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.559 visninger
72 svar
1 synes godt om
3. oktober 2011

Kofoed.

Så begynder de første bebser at være en måned, så synes vi skal komme med en opdagtering på hvordan det går med dem (men vent lige til de er en måned, så vi for det "rigtige" overblik )

Bruger Barnets Nuværede vægt Vægt i forhold til fødsel Nuværede længde Længde i forhold til fødsel  Tøj str.

Men nu er min ikke fyldt en måned endnu, så kan ikke selv starte (typisk), men beder Zafir låse tråden i toppen af gruppen og at jeg får muligheden for, at ændre i start indlægget, så når i kommer med jeres data smider jeg dem ind her i toppen (ligesom fødsels og termins listerne).

Derudover så skriv endelig hvis jeres unger kan noget, såsom vende sig fra mave til ryg eller omvendt eller hvad de små nu engang kan med timen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

***S***

Rigtig go idé!!

William bliver godt nok 6 uger på torsdag.

Men her er lidt opdateringer:

Bruger ***s***

Navn William

Vægt d. 28/9: 4550g

Vægt d. 25/8: 3190g

Længde d. 28/9: 54cm

Længde d. 25/8: 51cm

Tøj str. nu: 56.

Vi har fået det første rigtige smil fra ham da han var ca. 3 uger gammel. Han fokusere rigtig meget nu og vi har rigtig god øjenkontakt.

Anmeld

3. oktober 2011

Kofoed.

***S*** skriver:

Rigtig go idé!!

William bliver godt nok 6 uger på torsdag.

Men her er lidt opdateringer:

Bruger ***s***

Navn William

Vægt d. 28/9: 4550g

Vægt d. 25/8: 3190g

Længde d. 28/9: 54cm

Længde d. 25/8: 51cm

Tøj str. nu: 56.

Vi har fået det første rigtige smil fra ham da han var ca. 3 uger gammel. Han fokusere rigtig meget nu og vi har rigtig god øjenkontakt.

Skønt med de dejlige smil og den gode øjenkontakt Skal nok lige føre ind når Zafir har givet mig muligheden

Anmeld

3. oktober 2011

ønskeprinsesse2011

her kommer os lidt info. om betinna som os er rundet 1md.

bruger:ønskeprinsesse2011

barnet: Betinna.

vægt ved fødsel 3160g 28/8

vægt 1md: 4800 28/9

længde ved fødsel: 50cm 28/8

længde 1md: 52,5 28/9

Anmeld

3. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Ihh hvor fint!  

Tænkte, om vi ikke bare skulle bruge denne tråd hver måned? Så kunne man lave en ny tabel ovenover den gamle måned efter måned? Hvis du forstår hvad jeg mener?
Mere så det hele er samlet, og så vi ikke har 1000 låste tråde til sidst hehe

Benjamin er 1 måned på onsdag og jeg får besøg af SP på fredag - så når jeg har vægt, længde og alt det andet fredag, kommer jeg med min opdatering!  

Anmeld

3. oktober 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ihh hvor fint!  

Tænkte, om vi ikke bare skulle bruge denne tråd hver måned? Så kunne man lave en ny tabel ovenover den gamle måned efter måned? Hvis du forstår hvad jeg mener?
Mere så det hele er samlet, og så vi ikke har 1000 låste tråde til sidst hehe

Benjamin er 1 måned på onsdag og jeg får besøg af SP på fredag - så når jeg har vægt, længde og alt det andet fredag, kommer jeg med min opdatering!  

Men zafir siger at man ikke længere kan få muligheden for at ændre i startindlægget, forstår ikke helt hvorfor.

Anmeld

3. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Men zafir siger at man ikke længere kan få muligheden for at ændre i startindlægget, forstår ikke helt hvorfor.

Ahvaffornoget?!  Det lyder da godt nok mærkeligt!

Hva filan gør vi så?

Anmeld

4. oktober 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ahvaffornoget?!  Det lyder da godt nok mærkeligt!

Hva filan gør vi så?

Lige mine tanker og pas

Anmeld

4. oktober 2011

MarieLouise

Her er lidt fra os Emilie er godt nok 6 uger idag, men har lidt opdateringer fra da hun blev en måned.

Bruger: MarieLouise

Navn: Emilie

Vægt ved fødsel: 3100 gram

Vægt 1 måned gammel: 4200 gram

Længde ved fødsel: 48 cm

Længde 1 måned gammel: 52 cm

Emilie fokusere meget på mor og far, og kommer med nogen dejlige smil

Hun er lige hoppet i en str 56 som stadig er lidt for stort til hende

Anmeld

9. oktober 2011

Kofoed.

Kofoed. skriver:

Så begynder de første bebser at være en måned, så synes vi skal komme med en opdagtering på hvordan det går med dem (men vent lige til de er en måned, så vi for det "rigtige" overblik )

Bruger Barnets Nuværede vægt Vægt i forhold til fødsel Nuværede længde Længde i forhold til fødsel  Tøj str.

Men nu er min ikke fyldt en måned endnu, så kan ikke selv starte (typisk), men beder Zafir låse tråden i toppen af gruppen og at jeg får muligheden for, at ændre i start indlægget, så når i kommer med jeres data smider jeg dem ind her i toppen (ligesom fødsels og termins listerne).

Derudover så skriv endelig hvis jeres unger kan noget, såsom vende sig fra mave til ryg eller omvendt eller hvad de små nu engang kan med timen

Tøser har en aftale med Zafir om, at jeg vil skal sende den nye første indlægstekst, når alle er kommet med deres updates, så den samlede liste kommer ind i første indlæg Men indtil da laver jeg løbede updates i tråden, så kom endelig med flere updaes

Bruger Barnets navn Nuværede vægt Vægt i forhold til fødsel Nuværede længde Længde i forhold til fødsel  Tøj str.

***S***

William 4550 +1360 54 +3 56 

ønskeprinsesse2011

Betinna 4800 +1640 52,5 +2,5 ?

MarieLouise

Emilie 4200 +1100 52 +4 56

I andre tøser; KOM MED UPDATES!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.