Nu er jeg halv nervøs ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Mauser.

Mikkel's mor <3 skriver:

Lol  ville de ikke engang tage dig ind til tjek

Næææ .. ! er pisse sur nu, magter det ikke .. De vil sikkert ikke se mig før hovedet er ude ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Mauser.

Jeanne skriver:

Hmmmm jeg kan ikke lade være med at grine lidt, da jeg læste det. De ville heller ikke se mig i sin tid. Men da jeg fik den besked sagde jeg "det er der ikke noget at gøre ved - jeg kommer NU" Og det var vist meget godt, for der gik kun 1½ time så var knægten ude

Men ring til dem igen igen og bliv ved til de bliver trætte nok af dig og siger du skal komme

Ha .. I LOVE IT .. Jo jo jeg har sgu også tit presset på, det er FOR HELVEDE deres arbejde, ih nej, bliver pisse sur igen nu .. (var lige faldet ned) Nu ser jeg lige, hvis det bliver ved ringer jeg gerne igen ..

Anmeld

3. oktober 2011

Mauser.

Jeanne skriver:

Hmmmm jeg kan ikke lade være med at grine lidt, da jeg læste det. De ville heller ikke se mig i sin tid. Men da jeg fik den besked sagde jeg "det er der ikke noget at gøre ved - jeg kommer NU" Og det var vist meget godt, for der gik kun 1½ time så var knægten ude

Men ring til dem igen igen og bliv ved til de bliver trætte nok af dig og siger du skal komme

Ha .. I LOVE IT .. Jo jo jeg har sgu også tit presset på, det er FOR HELVEDE deres arbejde, ih nej, bliver pisse sur igen nu .. (var lige faldet ned) Nu ser jeg lige, hvis det bliver ved ringer jeg gerne igen ..

Anmeld

3. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Mulleunge skriver:

Næææ .. ! er pisse sur nu, magter det ikke .. De vil sikkert ikke se mig før hovedet er ude ..

Eji det er sku da noget mærkelig noget, du kan ikke prøve at spille lidt på at det gør lidt mere ondt end hvad der er sandt ??

Anmeld

3. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977
Mulleunge skriver:

Du ringer til de bliver blå i hovedet

Anmeld

3. oktober 2011

Mauser.

Mikkel's mor <3 skriver:

Eji det er sku da noget mærkelig noget, du kan ikke prøve at spille lidt på at det gør lidt mere ondt end hvad der er sandt ??

Jo skam, det gør jeg også hvis det bliver ved sådan her, lige nu går det nogenlunde, det bider i min lænd hele tiden og og fortil, men bliver de stærkere de smerter så ringer jeg og siger at jeg er ved at DØ af smerte

Anmeld

3. oktober 2011

Mauser.

Jeanne skriver:

Du ringer til de bliver blå i hovedet

Haha .. ej men altså (; jeg tror at jeg har været meget irriterende, jeg var derude på et tidspunkt sådan 3 uger imellem og så sagde de satme : er det nu dig igen ???

HA' ..

Anmeld

3. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Mulleunge skriver:

Jo skam, det gør jeg også hvis det bliver ved sådan her, lige nu går det nogenlunde, det bider i min lænd hele tiden og og fortil, men bliver de stærkere de smerter så ringer jeg og siger at jeg er ved at DØ af smerte

Hmm det var nu sådan mine veer startede.. :s
håber de vil se dig senere

Anmeld

3. oktober 2011

Mauser.

Mikkel's mor <3 skriver:

Hmm det var nu sådan mine veer startede.. :s
håber de vil se dig senere

også her ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.