Nu er jeg halv nervøs ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
28 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Mauser.

Altså, jeg har siden i morges haft træk og strøm smerter i lænden, de trækker hele vejen fra lænden og videre op og ned !
De giver mig VILDT meget kvalme, og er ikke i tvivl om at det er optakt til noget, har kontaktet fødegangen, de siger at jeg skal vente til de bliver kraftigere, jeg for at det ikke tager til og at hun venter med at melde ankomst til om 11 dage da jeg skal sættes i gang om min mor kommer fra Bornholm og gerne skulle være med til fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Mauser.

Nogen der har prøvet at have det sådan og der så alligevel gik flere dage før det virkelig udviklede sig ??

Anmeld

3. oktober 2011

Highlander

Mulleunge skriver:

Altså, jeg har siden i morges haft træk og strøm smerter i lænden, de trækker hele vejen fra lænden og videre op og ned !
De giver mig VILDT meget kvalme, og er ikke i tvivl om at det er optakt til noget, har kontaktet fødegangen, de siger at jeg skal vente til de bliver kraftigere, jeg for at det ikke tager til og at hun venter med at melde ankomst til om 11 dage da jeg skal sættes i gang om min mor kommer fra Bornholm og gerne skulle være med til fødslen

Jeg har selv haft rigitg meget kvalme og MANGE mens smerter de sidste par dage + ondt i lænden og foran, min JM sagde det var meget normalt at have det sådan i op til nogle uger inden termin, selvom jeg synes det kan være lidt skræmmende..

Anmeld

3. oktober 2011

Mauser.

Highlander skriver:

Jeg har selv haft rigitg meget kvalme og MANGE mens smerter de sidste par dage + ondt i lænden og foran, min JM sagde det var meget normalt at have det sådan i op til nogle uger inden termin, selvom jeg synes det kan være lidt skræmmende..

Mens smerter osv har jeg selv haft længe, flere uger faktisk ..
men de strøm der niver i lænd og ryg er slet ikke på samme måde, det gjorde mig helt forskrækket i dag ! det er lidt svært at beskrive hvordan de føles men forstår godt folk brækker sig ved kraftige veer .. Nu må jeg se, håber ikke at det bliver til mere, havde selv ekstrem mange træk for neden af maven og regelmæssige plukveer i går hvilket jeg har oplevet længe.

Anmeld

3. oktober 2011

twinny

Puhha, søde... Du må krydse benene...  Vi håber ikk der sker noget inden din mor kommer...

Anmeld

3. oktober 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Puhha, søde... Du må krydse benene...  Vi håber ikk der sker noget inden din mor kommer...

Jeg krydser ben og sover alt hvad jeg kan .. men fy !!! det gør skisme da ondt vil jeg sige, glæder mig ikke til at smerten bliver kraftigere, lad mig bare sige det sådan (;

Anmeld

3. oktober 2011

Highlander

Mulleunge skriver:

Mens smerter osv har jeg selv haft længe, flere uger faktisk ..
men de strøm der niver i lænd og ryg er slet ikke på samme måde, det gjorde mig helt forskrækket i dag ! det er lidt svært at beskrive hvordan de føles men forstår godt folk brækker sig ved kraftige veer .. Nu må jeg se, håber ikke at det bliver til mere, havde selv ekstrem mange træk for neden af maven og regelmæssige plukveer i går hvilket jeg har oplevet længe.

Nej okay, så er det nok ikke helt dertil jeg er nået endnu, men håber for dig at hun venter lidt med at komme, så din mor kan komme med også 

Anmeld

3. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Mulleunge skriver:

Jeg ville nok ringe til fg. for at se om der er gang i noget, for det ville da være synd at det fx bliver værre i nat og fødslen er igang, så din mor ikke kan nå det..

Anmeld

3. oktober 2011

Mauser.

Highlander skriver:

Nej okay, så er det nok ikke helt dertil jeg er nået endnu, men håber for dig at hun venter lidt med at komme, så din mor kan komme med også 

Samme her, nej de mens smerter meldte sig tidligt hos min syntes jeg faktisk .. De gør selvfølgelig også ondt, men ikke på samme på som piske smæld i ryggen

Anmeld

3. oktober 2011

Mauser.

Mikkel's mor <3 skriver:

Jeg ville nok ringe til fg. for at se om der er gang i noget, for det ville da være synd at det fx bliver værre i nat og fødslen er igang, så din mor ikke kan nå det..

Jeg har ringet, de vil ikke se mig før det bliver "rigtig slemt" ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.