Jeg er i syvsind, for hvordan finder jeg ud af om jeg er klar til et barn mere. Jeg ved godt at i ikke har svaret, men måske i kan komme med nogle input.
Jeg er mor til to drenge på 4 og 6 år. Jeg arbejder som ssa, og min mand er selvstændig. Jeg står i forvejen meget alene med alt, og det er til tider hårdt. Min mand og jeg har et stort ønske om, at jeg skal gå hjemme men vi har desværre ikke råd lige nu.
De fleste dage ønsker jeg et barn mere, men kan også blive i tvivl. Har mine drenge alderen? eller er ham på 4 år for lille, for synes at han har rigtig meget brug for mig, så ville det ikke være synd?
Er det ikke synd at få flere børn, når min mand er så meget væk? Er det ikke bedre at vente et par år, og så håbe at den økonomiske situation ser anderledes ud. H vordan er det at gå fra 2 til 3 børn?
Jeg kan mærke jeg får et sus i maven når jeg tænker på graviditet, fødsel og det at leve i symbiose med sit barn, se det vokse op og give det kærlighed og omsorg. Ja jeg skal vist i tænkeboks, men håber i vil komme med alle jeres input 
/Rikke
Anmeld