Hvor mange af jer blev gravide i første forsøg efter p-p..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

KarinaIda

Anonym skriver:

Hejjjjj :9 

Ja, som overskriften siger hvor mange af jer blev gravide lige efter p-pille stop  

Kunne rigtigt godt tænke mig og vide det, da jeg lige er stoppet med mine Håber selvfølgelig at blive hurtigt gravid ..

Vil bare så gerne have mit ønske barn  <3

Min kæreste / forlovede er 26 og jeg er 18..

knuuuuus M.

Blev det samme måned som p-pillestop begge gange

Held og lykke  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Stoppede med p-piller 17 janura 2008. 7 uger sener opdagede jeg jeg var gravid i uge 5. Så det var i første hug. Held og lykke med det. Vh Stine

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar .. 

Håber vi bliver hurtigt gravide .. <3

Anmeld

3. oktober 2011

kirsti

her tog det 2mdr og det er vel også lige efter

Anmeld

3. oktober 2011

Mor til L&S

Jeg blev gravid med det samme 

Anmeld

3. oktober 2011

Seker

Anonym skriver:

Ja, som overskriften siger hvor mange af jer blev gravide lige efter p-pille stop  

Kunne rigtigt godt tænke mig og vide det, da jeg lige er stoppet med mine Håber selvfølgelig at blive hurtigt gravid ..

knuuuuus M.

Jeg blev gravid første gang begge gange jeg stoppede p piller men har desværre mistet en. Men har en skøn datter nu

Anmeld

3. oktober 2011

Isabeau

Anonym skriver:

knuuuuus M.

Blev gravid halvanden måned efter sidste pille Stoppede med dem i midten af januar, og testede positiv den 9. Marts

Anmeld

3. oktober 2011

FieMus

Skulle lige til at oprette præcis det samme indlæg som dig

- så vil også sige tak for svarene herfra

Anmeld

3. oktober 2011

Laura.

Anonym skriver:

knuuuuus M.

Da jeg smed mine p-piller, regnede vi slet ikke med at der ville være bid i første hug. Vi havde hørt en masse om at pillerne først lige skulle ud af kroppen og der kunne gå ½ år før der skete noget, når man har været på p-piller. Så vi blev jo noget overraskede da jeg testede positivt. Det var en vidunderlig følelse.

Anmeld

3. oktober 2011

1000Ben

Anonym skriver:

knuuuuus M.

Jeg havde været på p-piller i 6 år og blev gravid efter blot 1 mens.. så det var meget hurtigt  2. gang havde jeg spiral og fik den taget ud i februar - blev så gravid i oktober, men vi prøvede heller ikke ligeså aktivt som første gang, ha ha 

Håber der er gevinst hurtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.