sex og smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2009

majhan11

Diana/Claus skriver:

Ej det tror jeg er lige tidligt nok mener det mellem uge 16 -18 man begynder at mærke dem hvis man mærker dem selv. jeg selv har stadig ikk mærket noget og jeg har så termin om 11 dage hi hi. tror det er udvielse som du skriver det sker jo meget nu og frem.

ej 11 dage....uhhh så spændende...ved i hvad det blir eller er det en overraskelse??

ja okay må jo bare håbe det blir bedre med tiden..... om ik andet så er jeg bare glad for at min undersøgelse idag gik godt og alt var som det skulle være

det skal bare lykkes denne gang.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

Diana...

majhan11 skriver:

ej 11 dage....uhhh så spændende...ved i hvad det blir eller er det en overraskelse??

ja okay må jo bare håbe det blir bedre med tiden..... om ik andet så er jeg bare glad for at min undersøgelse idag gik godt og alt var som det skulle være

det skal bare lykkes denne gang.....

Ja det spændende og ja det bliver en lille dreng

Ja og det er det vigtigste at den lille spir har det godt...

Sex livet skal i nok få tilbage, og det skal nok os bliver bedre senere hen.
Min kæreste bryder sig ikke om at det gør ond på mig og så mister han jo os selv lysten til det, men vi ved begge 2 at det kommer tilbage igen når baby kommer til verden og så må man jo bare gøre det det mindre i graviditeten for det jo ikke sjovt når det er ubehageligt.

Anmeld

28. januar 2009

majhan11

Diana/Claus skriver:

Ja det spændende og ja det bliver en lille dreng

Ja og det er det vigtigste at den lille spir har det godt...

Sex livet skal i nok få tilbage, og det skal nok os bliver bedre senere hen.
Min kæreste bryder sig ikke om at det gør ond på mig og så mister han jo os selv lysten til det, men vi ved begge 2 at det kommer tilbage igen når baby kommer til verden og så må man jo bare gøre det det mindre i graviditeten for det jo ikke sjovt når det er ubehageligt.

ej hvor spændende og tillykke har i fundet navn så eller venter i til han kommer ud

ja bebse er det vigtigste og som du selv siger...det skal nok komme om ik senere så efter og så må man jo bare nyde hinanden på anden måde

Anmeld

28. januar 2009

Diana...

majhan11 skriver:

ej hvor spændende og tillykke har i fundet navn så eller venter i til han kommer ud

ja bebse er det vigtigste og som du selv siger...det skal nok komme om ik senere så efter og så må man jo bare nyde hinanden på anden måde

Ja det nemlig rigtig man kan nyde hinanden på mange måder.

Jep det bliver en lille Lucas

Anmeld

28. januar 2009

majhan11

Diana/Claus skriver:

Ja det nemlig rigtig man kan nyde hinanden på mange måder.

Jep det bliver en lille Lucas

det er det man kan

åhh dejligt navn.... glæder mig til at høre om det hele.....ss.... og rigtig fedt at du har skrevet..... dejligt at møde nogen som er i samme situation som en selv

Anmeld

28. januar 2009

fam.4xc

majhan11 skriver:

nu kan det godt være jeg spørger dumt men jeg er kun 7 + 1 henne, kan det så godt være plukveer?? ja jeg ved godt der er mange andre ting man kan gøre meeeen min kæreste er mere til sammenlege... og lige pt kan jeg ik rigtig overskue det men vil jo gerne også for kærestens skyld....

Tror jeg også lige er tidligt nok

Men mon ik din kæreste ville ku overtales til lidt mund leg eller lidt legetøj i en periode

Og ellers så må han jo vente, man er skide træt i starten jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.