sex og smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.546 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. januar 2009

majhan11

jeg er jo ved at udvide mig så der bliver plads til barnet men det gør sindsyg ondt og det resultere i at sex med kæresten ik er så godt er der nogen der kan svare mig på hvor længe det vil gøre ondt pga udvidelsen?? og er det kun i starten eller er det hele vejen igennem??

jeg håber på der er nogen der kan svare mig på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

Diana...

Jeg havet ikke så ondt under udvidelsen men har haft ondt på andre måder, og har under hele graviditeten haft svært ved at have sex fordi det gør lidt ondt i maven især lige efter vi færdige. tror det meget forskelligt fra person til person.

for at det snart går over for dig.

Anmeld

28. januar 2009

Stumpen

Spørger nok dumt, men er ikke helt med.... Gør det ondt i maven eller forneden?
Du skulle helst først udvide dig forneden -når bebsen skal ud og er det maven du er øm i, så ville jeg prøve at benytte andre stillinger..
Anja.

Anmeld

28. januar 2009

majhan11

Stumpen skriver:

Spørger nok dumt, men er ikke helt med.... Gør det ondt i maven eller forneden?
Du skulle helst først udvide dig forneden -når bebsen skal ud og er det maven du er øm i, så ville jeg prøve at benytte andre stillinger..
Anja.

jeg vil sige det er mest i maven men det føles også mere ubehageligt for neden som om der ikke er plads til ham også...kan ik rigtig forklar det men har prøvet andre stillinger men uden den store forskel..... men tak for de gode råd

Anmeld

28. januar 2009

majhan11

Jeg havet ikke så ondt under udvidelsen men har haft ondt på andre måder, og har under hele graviditeten haft svært ved at have sex fordi det gør lidt ondt i maven især lige efter vi færdige. tror det meget forskelligt fra person til person.

for at det snart går over for dig.

uhhh det lyder ik behageligt.... ved ik hva jeg skal gøre hvis vi ik vi kan imens men tak for dit svar og håber for dig at det blir bedre

Anmeld

28. januar 2009

Diana...

majhan11 skriver:

uhhh det lyder ik behageligt.... ved ik hva jeg skal gøre hvis vi ik vi kan imens men tak for dit svar og håber for dig at det blir bedre

Det har heldigvis kunne lade sig gøre en gang i mellem os så har jeg bare bidt smerten i mig bagefter det går hurtig over igen... men du skriver at det føles som om han ikke kan være der, er det din kæreste el babyen...
For jeg føler os at kæresten ikke kan være der og glide creme er altså godt og så gør det helle ikke så ond.

Anmeld

28. januar 2009

majhan11

det er kæresten jeg mener og vi bruger altid glidecreme men det er så fordi jeg har sukkersyge og har altid haft svært ved at blive rigtig v... og så har jeg altid haft nemt til smerter uden....sååå

men ja jeg har så også bidt smerten i mig et par gange men det er jo ik det fedeste og kæresten kan mærke på mig hvis det ik lige er godt....

Anmeld

28. januar 2009

fam.4xc

majhan11 skriver:

det er kæresten jeg mener og vi bruger altid glidecreme men det er så fordi jeg har sukkersyge og har altid haft svært ved at blive rigtig v... og så har jeg altid haft nemt til smerter uden....sååå

men ja jeg har så også bidt smerten i mig et par gange men det er jo ik det fedeste og kæresten kan mærke på mig hvis det ik lige er godt....

det er plukkeveer du får ved sammentrækningerne fra sex og udløsningen der gør du føler lidt smerte eller ubehag et stykke tid....

Du skriver du ik ved hvad du skal gøre hvis I ik kan dyrke mere sex mens du er gravid.... jeg ville da bare finde andre måder at ha sex på.. det behøver jo ik lige være "rigtig" sammenlege - der er da mange andre dejlige ting I kan gøre sammen uden det lige behøver være det hvor du føler ondt

Anmeld

28. januar 2009

majhan11

fam.4xc skriver:

det er plukkeveer du får ved sammentrækningerne fra sex og udløsningen der gør du føler lidt smerte eller ubehag et stykke tid....

Du skriver du ik ved hvad du skal gøre hvis I ik kan dyrke mere sex mens du er gravid.... jeg ville da bare finde andre måder at ha sex på.. det behøver jo ik lige være "rigtig" sammenlege - der er da mange andre dejlige ting I kan gøre sammen uden det lige behøver være det hvor du føler ondt

nu kan det godt være jeg spørger dumt men jeg er kun 7 + 1 henne, kan det så godt være plukveer?? ja jeg ved godt der er mange andre ting man kan gøre meeeen min kæreste er mere til sammenlege... og lige pt kan jeg ik rigtig overskue det men vil jo gerne også for kærestens skyld....

Anmeld

28. januar 2009

Diana...

majhan11 skriver:

nu kan det godt være jeg spørger dumt men jeg er kun 7 + 1 henne, kan det så godt være plukveer?? ja jeg ved godt der er mange andre ting man kan gøre meeeen min kæreste er mere til sammenlege... og lige pt kan jeg ik rigtig overskue det men vil jo gerne også for kærestens skyld....

Ej det tror jeg er lige tidligt nok mener det mellem uge 16 -18 man begynder at mærke dem hvis man mærker dem selv. jeg selv har stadig ikk mærket noget og jeg har så termin om 11 dage hi hi. tror det er udvielse som du skriver det sker jo meget nu og frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.