EMU vinterstøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. oktober 2011

Sasja77

L.J.L skriver:

Jeg har en ret smal fod, de former sig jo efter din fod, da det er uld der er inde i skoen. De er meget størrelsessvarende. Jeg bruger selv 38/39

Og ja de er SÅ lækre. Og hvis du kan leve med at de ser "våde" ud på snuden, så kan du få en rigtig billig støvle her. De er ikke udtrådte, da de kun er gået med en vinter, vil tror de har været brugt max 3 mdr. Så de er som nye udover snuderne.

Jeg er villig til at sælge dem for 400 hvis du er intresseret?

Jamen jeg skal jo have dem!

Jeg har nemlig en bred fod så jeg de er perfekte i det at jeg selv kan få lov at "gå dem til" 

Jeg vil rigtig gerne købe dem og 400???? Det er jo fantastisk, tak for det! Jeg sender manden afsted efter dem en dag, han arbejder jo på Nørrebro Hvornår passer det dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2011

L.J.L

Sasja77 skriver:

Jamen jeg skal jo have dem!

Jeg har nemlig en bred fod så jeg de er perfekte i det at jeg selv kan få lov at "gå dem til" 

Jeg vil rigtig gerne købe dem og 400???? Det er jo fantastisk, tak for det! Jeg sender manden afsted efter dem en dag, han arbejder jo på Nørrebro Hvornår passer det dig?

Det er da bare super! Og du er ok med at snuden på støvlerne ikke er pæne?? Bare så du ikke bliver skuffet når du får dem hjem..

Det passer sådan set mig altid, mht afhentning. Så din mand kan bare komme og hente dem når han kan

Anmeld

27. oktober 2011

Sasja77

L.J.L skriver:

Det er da bare super! Og du er ok med at snuden på støvlerne ikke er pæne?? Bare så du ikke bliver skuffet når du får dem hjem..

Det passer sådan set mig altid, mht afhentning. Så din mand kan bare komme og hente dem når han kan

Overhovedet ikke! Jeg har jo set hvordan de ser ud på billedet:-)Og støvlen er jo fed uanset hvad! Jeg informerer manden om at jeg igen er kommet til at købe noget af dig og så tror jeg at det bliver på mandag:-) han har pengene med selvfølgelig!

Anmeld

27. oktober 2011

L.J.L

Sasja77 skriver:

Overhovedet ikke! Jeg har jo set hvordan de ser ud på billedet:-)Og støvlen er jo fed uanset hvad! Jeg informerer manden om at jeg igen er kommet til at købe noget af dig og så tror jeg at det bliver på mandag:-) han har pengene med selvfølgelig!

Jamen det er jo bare perfekt så kan du ikke SMS mig når i ved præcis tidspunkt? 25530999

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.