Sælger mine lækre EMU vinterstøvler. Jeg har for mange vinterstøvler, så sælger nu ud af samlingen 
De er desværre blevet grimme på snuden, da jeg gik med dem i slud, øv øv 
Jeg har forsøgt at få det værste væk, men de ser nu ud som de gør på billedet, og kan man leve med det så er det stadig verdens mest behagelige og lækre støvler 
Str 39, sælges BILLIGT da snuden ikke er så pæn mere.
Støvlerne er IKKE gået skæve, de er i rigtig flot stand udover misfarvningen på snuden.
Her er hvad der står på hjemmesiden:
Verdens fedeste bamsestøvle i 1. klasses ægte fåreskind med pantenteret gummisål med ekstra komfort. Denne model har 3 lædersnørre som lukkes med super flotte "ben" knapper. Flot læder logo på hælen samt foroven. SUPER PASFORM.
| Hi Fashion full sheepskin style based on our Button Hip. Made from the finest Australian sheepskin Sheepskin naturally ‘wicks away moisture’ meaning odourless footwear. Premium embossed leather & suede branding. Leather thong straps with resin toggles. Superior double stitched seams for added strength. Moulded suede leather heel cup for extra fit and support. Removable contoured sheepskin insole with arch support. Durable emusole™ hard wearing rubber
Quality EVA for comfort and support. Can be worn indoors or outdoors. Dette er den ultimatime bamsestøvle for alle bamsestøvle elskere ;o). EMU australia 100% ægte AUSTRALSK fåreskind. |
Anmeld