Sover så dårligt :( Mangler råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Mikkel's mor <3

sådan er vores søn også, når han er forkølet.. mon ikke at det "bare" er derfor ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mikkel's mor <3 skriver:

sådan er vores søn også, når han er forkølet.. mon ikke at det "bare" er derfor ?

Tror det desværre ikke.. Han har aldrig været god til at sove uden at vågne flere gange, men det er bare blevet værre nu med forkølelsen..

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Enig her! 

Jeg lånte Anna Wahlgren bogen, men nåede ikke at åbne den, for fra den aften sov Felix fra 19-7 og har gjort siden... Nu er han begyndt at vågne kl. 5, men ti timer er stadig fint, og jeg tænker det er fordi der skal noget morgenmad til nu - altså, et skemåltid ekstra. I dag har han fået flaske kl. 5, puttet videre hos mig og så fik han banan og youghurt da vi stod op. Hvis han fortsætter med at vågne kl. 5, vil jeg begynde at tilbyde grød når vi er stået op. 

Håber AW kan være løsningen hos Jer, det er sååå hårdt ikke at få sin søvn!

P.s. Felix kan godt sove mellem 10-12 timer om natten, selvom han har sovet 4-5 timer lur i løbet af dagen (sammenlagt). Det skulle ifølge SP være helt normalt, fordi de stadig er så små, go der sker så meget i deres krop lige nu!

Hej Anne..

Dejligt at det bare køre for jer! Håber virkelig metoden vil hjælpe.. Nu må vi se

Anmeld

3. oktober 2011

Sofia

Ja, jeg synes du skal vente til han er helt frisk! Og så nogle dage der går efter normalen, hvor I ikke skal sove hos andre, bedsteforældre eller lignende! Og det med at de skal sove på maven er fordi det er en gammel bog og den går efter de svenske retningslinjer! Håber virkelig metoden kan hjælpe jer!

Anmeld

3. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Tror det desværre ikke.. Han har aldrig været god til at sove uden at vågne flere gange, men det er bare blevet værre nu med forkølelsen..

øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.