hjælp min trøje blive våd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2009

Marco2

Ja, ammeindlæg er svaret.

Og det er bare sådan nogle "hygiejnebind" til babserne, så det er irrelevant hvilke bh man har på. Du putter bare indlægget mellem babs og bh.

Pigeon laver nogle rigtig gode indlæg som ikke fnulrer.

Ag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

SaNiNa

må ud og kigge på det når jeg er blevet frisk igen...

Tak for jeres gode svar...

Anmeld

29. januar 2009

starsofheaven

ja det kender jeg alt for godt, det er råmælk der løber til, den rigtige fede mælk kommer først når du har født. Hos mig begyndte det allerede i 3 mdr, men brug ammeindlæg det hjælper altså!

Anmeld

10. februar 2009

SaNiNa

iiih hvor er det altså pænt træls.... nu har der ikke været våde pletter i flere dag så vågner jeg i nat og trøje og dyne er våde

Ikke sjovt at skifte sengentøj kl 3 om natten når vi lige hvad skiftet enden vi gik i seng...

Anmeld

10. februar 2009

Diana...

Sanne skriver:

iiih hvor er det altså pænt træls.... nu har der ikke været våde pletter i flere dag så vågner jeg i nat og trøje og dyne er våde

Ikke sjovt at skifte sengentøj kl 3 om natten når vi lige hvad skiftet enden vi gik i seng...

Læg et håndklæde i sengen så du altid sikker, det har jeg gjort for det kommer og går hele tiden så jeg ligger på et håndklæde hele tiden.

Anmeld

10. februar 2009

SaNiNa

det kunne være jeg skulle begynde på det osse...

Anmeld

10. februar 2009

Diana...

Sanne skriver:

det kunne være jeg skulle begynde på det osse...

Det begynde jeg hurtigt på for der kunne godt gå 4-5 dage uden noget os kom det bare.

Anmeld

10. februar 2009

SaNiNa

tror osse der kommer et håndklæde i sengen i nat for det er så træls at skulle op om natten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.