hjælp min trøje blive våd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. januar 2009

SaNiNa

Har her i eftermiddag måtte skift trøje op til flere gang da der var vådt ved mit ene bryst...

det er da ikke mælken som allerede løber til?

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

Diana...

Ha ha det kender jeg alt for godt... mine har og er virkelig et problem griner jeg kan vågne om natten ved at det løber ned af min arm ha ha...

Anmeld

28. januar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Ha ha det kender jeg alt for godt... mine har og er virkelig et problem griner jeg kan vågne om natten ved at det løber ned af min arm ha ha...

hihi syntes bare det er så tidlig går jo kun ind i uge 22 på fredag...

Og orker ikke lige nu skal skulle skift tøj hele tiden har nok i at mine trøjer er gennem bløde af feberen...

Anmeld

28. januar 2009

Diana...

Sanne skriver:

hihi syntes bare det er så tidlig går jo kun ind i uge 22 på fredag...

Og orker ikke lige nu skal skulle skift tøj hele tiden har nok i at mine trøjer er gennem bløde af feberen...

Nej det er meget normalt., mit startet i uge 18 og jeg skiftet heller ikke trøje hele tiden jeg var bare her hjemme og har været syg under hele graviditeten så skiftet bare hver dag for ellers ville jeg jo løbe tør for tøj...

Anmeld

28. januar 2009

SaNiNa

ka slet ikke forhold mig til det, nok osse fordi der er sket så meget de seneste dag...

kroppen arbejder godt nok, det må jeg give den... håber det holde op igen for jeg får da pip af det hvis det skl forsætte...

Anmeld

28. januar 2009

BinaMor

ammeindlæg er svaret

Anmeld

28. januar 2009

SaNiNa

sabina22 skriver:

ammeindlæg er svaret

fås det til sports bh´er?

Anmeld

28. januar 2009

Diana...

sabina22 skriver:

ammeindlæg er svaret

Jep nemlig... men jeg kan desværre ikke gå med bh her hvor jeg er gravid jeg bliver dårlig af det det sider og spender

Anmeld

28. januar 2009

BinaMor

ja okay det kan jeg godt se.

hm.. det ved jeg ikke men feks dem af stof kan sikkert nemt holdes oppe alligevel! det tror jeg egentlig også papir kan

Anmeld

28. januar 2009

Diana...

Sanne skriver:

fås det til sports bh´er?

tror de kan bruges til alt. jeg købte en pakke engangs ammeindlæg til når jeg skulle ud så var jeg jo nød til at have bh på og det jo bare sådan en rund tingest med en lille klister dims på bagsiden så tror man kan bruge dem i alle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.