Fra Pige til dreng ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Maja_4000

En fra min mg skulle have en dreng .. Men det var altså en pige der kom ! Så det kan også gå den anden vej (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Sofia

Ihh hvor vildt, tillykke! Tror da nok lige jeg havde fået et chok hvis det var mig!

Anmeld

3. oktober 2011

MelikkazMoar

Maja_4000 skriver:

En fra min mg skulle have en dreng .. Men det var altså en pige der kom ! Så det kan også gå den anden vej (;

ja det kan det :9
 det må være lidt af en overraskelse

Anmeld

3. oktober 2011

MelikkazMoar

Sofia skriver:

Ihh hvor vildt, tillykke! Tror da nok lige jeg havde fået et chok hvis det var mig!

ja også jeg

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

MelikkazMoar skriver:

nemlig.. jeg deler fuldstændig dit synspunkt ..
jeg elskede også at være til scanning og (heldigvis) fik jeg jo mange af dem .. selvom det ikke er helt vildt morsomt at ligge højgravid på ryggen på deres briks i noget nær 20 min..

men sådan var det jo
og hvergang bliver man så glad og lykkelig når man ser ind til den lille og ser at h*n har det godt ! 

Nej kunne godt forestille mig at det ikke er behageligt at ligge der så længe som højgravid.. men det man får ud af det kan jo så veje det ned til det positive..

Det er så fantastisk at se den lille boldre sig der inde.. selvom det er ret dyrt at få en scanning når man selv skal betale..

Anmeld

3. oktober 2011

MelikkazMoar

Nitz - 24+ skriver:

Nej kunne godt forestille mig at det ikke er behageligt at ligge der så længe som højgravid.. men det man får ud af det kan jo så veje det ned til det positive..

Det er så fantastisk at se den lille boldre sig der inde.. selvom det er ret dyrt at få en scanning når man selv skal betale..

ja .. jeg synes det var hårdt at ligge der.. men elskede det, elskede at kunne se min lille datter krybe rundt der inde..

ja, jeg ville også gerne selv (meget gerne) ha haft en 3D scanning.. men kunne ikke finde pengene til det, lige på det tidspunkt.. og pludselig kom der en sygdom ind i mit liv (sygdom og sygdom? -fik forhøjede levertal ..) og så skulle jeg faktis scannes hver / hver anden uge...

så det blev sparet de penge og jeg fik alligevel lov at se vidunderet

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

MelikkazMoar skriver:

ja .. jeg synes det var hårdt at ligge der.. men elskede det, elskede at kunne se min lille datter krybe rundt der inde..

ja, jeg ville også gerne selv (meget gerne) ha haft en 3D scanning.. men kunne ikke finde pengene til det, lige på det tidspunkt.. og pludselig kom der en sygdom ind i mit liv (sygdom og sygdom? -fik forhøjede levertal ..) og så skulle jeg faktis scannes hver / hver anden uge...

så det blev sparet de penge og jeg fik alligevel lov at se vidunderet

Jeg tror også jeg var sprunget over hvis jeg blev scannet så ofte.. Så ser man jo rigeligt.. de 2 af de 3 scanninger jeg har fået på sygehuset har jeg også fået set lille manden i 3D.. Og har været så heldig at ha nogle rigtig søde og grundige scannings sygeplejersker/jordemoder der viste bettemanden rigtig grundigt.. Men en enkelt gang inden han kommer frem fra mørket kan godt bruges hihi

Anmeld

3. oktober 2011

MarleneH

MelikkazMoar skriver:

Så blev min fætter far, til en dejlig lille dreng..

som ind til fødslen viste sig at være en pige

Hold op der tog den lille fusen på os alle sammen ! vi gik og troede det var en lille angelina, ´men det er ikke  så pænt til en dreng jo

Andre der har prøvet at blive snydt på "båren? "

Havde de fået det afvide til en køns scanning ??Jeg blir jo helt nervøs nu

Anmeld

3. oktober 2011

Mussen2

Hvor vildt! Det må være lidt en underlig fornemmelse. Vi har fået at vide det bliver en dreng denne gang og jeg bliver da helt "nervøs" for om vi kan regne med det. Altså jeg bliver lige lykkelig om det er med tap eller ej, men modsat sidste graviditet hvor de ikke med sikkerhed kunne sige kønnet, som de mente var en pige, så har vi denne gang valgt at "tro" på deres udmelding og min mand mente bestemt også han kunne se en tissemand, da de viste den på billedet, men jeg er nysgerrig....

Hvor mange har troet det blev en dreng, som såviste sig at være en pige?

Anmeld

3. oktober 2011

MelikkazMoar

MarleneH skriver:

Havde de fået det afvide til en køns scanning ??Jeg blir jo helt nervøs nu

hihi
de har kun fået de scanninger der bliver tilbudt til alle .. og fik afvide 2 gang det var en pige..

de har ikke fåt lavet 3D scanninger eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.