Fra Pige til dreng ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

MelikkazMoar

Så blev min fætter far, til en dejlig lille dreng..

som ind til fødslen viste sig at være en pige

Hold op der tog den lille fusen på os alle sammen ! vi gik og troede det var en lille angelina, ´men det er ikke  så pænt til en dreng jo

Andre der har prøvet at blive snydt på "båren? "

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

Tillykke til fætter..

Var de blevet scannet siden de troede det var en pige? eller var det bare gætteri?
Puha, håber da ivertfald stadig min bette bebs i mavsen "stadig" er en dreng.. For jeg har købt/fået rigtig mange drenge ting allerede..

Anmeld

3. oktober 2011

hekran

MelikkazMoar skriver:

Så blev min fætter far, til en dejlig lille dreng..

som ind til fødslen viste sig at være en pige

Hold op der tog den lille fusen på os alle sammen ! vi gik og troede det var en lille angelina, ´men det er ikke  så pænt til en dreng jo

Andre der har prøvet at blive snydt på "båren? "

Det blev min tvillingebror for tre uger siden. De 'ventede' en pige, men havde så valgt ikke at dele det med alle os andre, så det var dem der fik den største overraskelse, da en lille dreng stak hovedet frem 

Anmeld

3. oktober 2011

MelikkazMoar

Nitz - 24+ skriver:

Tillykke til fætter..

Var de blevet scannet siden de troede det var en pige? eller var det bare gætteri?
Puha, håber da ivertfald stadig min bette bebs i mavsen "stadig" er en dreng.. For jeg har købt/fået rigtig mange drenge ting allerede..

ja, til de almindelige scanninger var der 2 gange blevet 'set' en pige..

Anmeld

3. oktober 2011

MelikkazMoar

Marita skriver:

Det blev min tvillingebror for tre uger siden. De 'ventede' en pige, men havde så valgt ikke at dele det med alle os andre, så det var dem der fik den største overraskelse, da en lille dreng stak hovedet frem 

ja.. så var det måske meget godt  de ikke havde sagt det til alle og enhver..

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

MelikkazMoar skriver:

ja, til de almindelige scanninger var der 2 gange blevet 'set' en pige..

Puha, sikke en overraskelse så..

Jeg skal "heldigvis" til en 3D scanning her d. 21.. så der sgu de gerne kunne bekræfte det.. men til gennemscanning i uge 20 sagde jordemoder at hun overhovedet ikke var i tvivl om at det er en dreng ...

Anmeld

3. oktober 2011

MelikkazMoar

Nitz - 24+ skriver:

Puha, sikke en overraskelse så..

Jeg skal "heldigvis" til en 3D scanning her d. 21.. så der sgu de gerne kunne bekræfte det.. men til gennemscanning i uge 20 sagde jordemoder at hun overhovedet ikke var i tvivl om at det er en dreng ...

nemlig..
da min fætter og kæreste 2 gange havde fået afvide det var en pige, 'havde de ikke brug or en scanning for at bekræfte det yderligere '

da jeg ventede min prinsesse.. (hun er 4måneder nu) var 'scanningsmanden' heller ikke et sekund i tvivl, nogen af gangene.. blev scannet i alt 11 gange i min graviditet.. og hver gang på hun med 'røven' i vejret

Anmeld

3. oktober 2011

Møn-Mor

Ups

Ja den har jeg hørt før med, at det først skulle være en pige og så viste sig at være en dreng.

En bekendt nåede heldigvis at få fejlen opdaget til en senere skanning.
De havde nemlig også først fået at vide, at det var en pige og havde bl.a. været ude at købe rød barnevogn for lidt senere hen i graviditeten at få at vide, at det var en lillebror der lå inde i maven.

Jeg har endnu ikke hørt om fejlskønnet den anden vej rundt med først en dreng og så en pige.

/Winnie

Anmeld

3. oktober 2011

Nitz - <3 David

MelikkazMoar skriver:

nemlig..
da min fætter og kæreste 2 gange havde fået afvide det var en pige, 'havde de ikke brug or en scanning for at bekræfte det yderligere '

da jeg ventede min prinsesse.. (hun er 4måneder nu) var 'scanningsmanden' heller ikke et sekund i tvivl, nogen af gangene.. blev scannet i alt 11 gange i min graviditet.. og hver gang på hun med 'røven' i vejret

Nej når man har fået det at tide to gange så må man da føle Sig ret sikker.. jeg vil os bare ha en 3D scanning fordi jeg er så utålmodig.. og nysgerrig .. og så elsker man jo bare at få bekræftet at den lille guldklump har det helt som blommen i et æg..

Anmeld

3. oktober 2011

MelikkazMoar

Nitz - 24+ skriver:

Nej når man har fået det at tide to gange så må man da føle Sig ret sikker.. jeg vil os bare ha en 3D scanning fordi jeg er så utålmodig.. og nysgerrig .. og så elsker man jo bare at få bekræftet at den lille guldklump har det helt som blommen i et æg..

nemlig.. jeg deler fuldstændig dit synspunkt ..
jeg elskede også at være til scanning og (heldigvis) fik jeg jo mange af dem .. selvom det ikke er helt vildt morsomt at ligge højgravid på ryggen på deres briks i noget nær 20 min..

men sådan var det jo
og hvergang bliver man så glad og lykkelig når man ser ind til den lille og ser at h*n har det godt ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.