jojo.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej. Jeg er ano da jeg ikke vil udstille mig selv omkring denne dumme dumme situation!

jeg har været på p-stav i 3 år når datoen nærmer sig d. 25 oktober. Men jeg har fået en ny tid til oplægning af stav nemmerlig d. 21 oktober.. MEN? det var sekræteren der gav mig denne tid, & der tænker jeg lidt på om det ikke er lidt meget sent at vente?! altså om p-stavens sikkerhed er helt så sikker frem til d. 21 oktober... ? der er jo ikke langt fra d. 21 - 25 oktober? ville i mene staven er sikker indtil da, ellers ville i råde mig til at ændre tiden??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

2. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

Anonym skriver:

?

ja det tror jeg helt bestemt at den gør. men jeg synes dog jeg hr hørt den virker i 5 år?

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lucas og Mathilde <3 skriver:

ja det tror jeg helt bestemt at den gør. men jeg synes dog jeg hr hørt den virker i 5 år?

nej 3 år. Denne her virker i 3 år kun ..

Anmeld

2. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

Anonym skriver:

nej 3 år. Denne her virker i 3 år kun ..

okay. så blev jeg det klogere idag, ved desværre ikke så om det du egentlig gerne ville vide - men tænker om du ikke kan ringe til din læge i mellem otte-ni imorgen og spørge lægen selv?

Anmeld

2. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej. Jeg er ano da jeg ikke vil udstille mig selv omkring denne dumme dumme situation!

jeg har været på p-stav i 3 år når datoen nærmer sig d. 25 oktober. Men jeg har fået en ny tid til oplægning af stav nemmerlig d. 21 oktober.. MEN? det var sekræteren der gav mig denne tid, & der tænker jeg lidt på om det ikke er lidt meget sent at vente?! altså om p-stavens sikkerhed er helt så sikker frem til d. 21 oktober... ? der er jo ikke langt fra d. 21 - 25 oktober? ville i mene staven er sikker indtil da, ellers ville i råde mig til at ændre tiden??????

Du kan være ganske rolig..P-staven virker i over 3 måneder efter udløbsdatoen.
Så tag du det bare roligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.