Puha, ihhhh og jubiiiiii!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

piadas

Lige en hurtig lille update!

Jeg afleverede Ida kl. 9.30, sagde pænt farvel og kneb en lille tåre på vej derfra. Heldgvis blev jeg distraheret af en sms fra ejendomsmægleren, så mine tanker kom over på noget andet. Meget heldigt, tror jeg, for ellers kunne det godt have udviklet sig til noget vandfaldsagtigt-verden er også uretfærdig at man ikke må blive hjemme ved sin lille baby for evigt-agtigt noget!

Jeg gik en tur og var tilbage en halv time senere (ja, faktisk 35 minutter, men hvem tæller!).

Ida havde ikke sagt det mindste! Hun havde fået lidt rugbrød og ellers leget resten af tiden uden så meget som at fælde bare en lille bitte tåre over sin manglende mor!

Så vi prøver samme opskrift igen imorgen. Måske går jeg i lidt længere tid, men både DP-moderen og jeg er enige om, at starte stille og roligt, nu når jeg har en hel måned til at køre hende ind. Der er ingen grund til at ødelægge noget, der starter godt!

Men jubiii, godt begyndt er halvt fuldendt!

Hmm, var det en lille update?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Marco2

Hvor dejligt Pia.

Har I en grund? Er I starte med at bygge det nye? Det ser godt nok lækkert ud.

Vi har også gået og snakket - skulle vi blive boende og lave om på det vi har eller flytte til nyt eller bygge nyt. Men er blevet enige om at vores beliggenhed er unik og at vi er så glade for vores naboer og kvarteret generelt, samt at Emily allerede nu har et godt netværk, så vi bliver boende i vores gamle ruin og bygger om Gud bedre det.

Og DP start … shit tiden er bare fløjet afsted. Jeg skal heldigvis først starte 12. december for så at arbejde i 8 dage før ferie, så har lige lidt at løbe på endnu.

AG

Anmeld

4. oktober 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Lige en hurtig lille update!

Jeg afleverede Ida kl. 9.30, sagde pænt farvel og kneb en lille tåre på vej derfra. Heldgvis blev jeg distraheret af en sms fra ejendomsmægleren, så mine tanker kom over på noget andet. Meget heldigt, tror jeg, for ellers kunne det godt have udviklet sig til noget vandfaldsagtigt-verden er også uretfærdig at man ikke må blive hjemme ved sin lille baby for evigt-agtigt noget!

Jeg gik en tur og var tilbage en halv time senere (ja, faktisk 35 minutter, men hvem tæller!).

Ida havde ikke sagt det mindste! Hun havde fået lidt rugbrød og ellers leget resten af tiden uden så meget som at fælde bare en lille bitte tåre over sin manglende mor!

Så vi prøver samme opskrift igen imorgen. Måske går jeg i lidt længere tid, men både DP-moderen og jeg er enige om, at starte stille og roligt, nu når jeg har en hel måned til at køre hende ind. Der er ingen grund til at ødelægge noget, der starter godt!

Men jubiii, godt begyndt er halvt fuldendt!

Hmm, var det en lille update?!

Arj hvor godt Pia!!

Helt inde i mit hjerte glæder det mig lidt at du kneb en tåre da du gik. Folk kigger på mig som om jeg er åndsvag når jeg forudser at jeg nok kommer til at græde bare lidt når jeg skal aflevere Felix, men det tror jeg altså jeg gør. Og hvad så! Han er da min! Jeg har haft ham indeni i 9 mdr., været der for ham i døgnets 24 timer og været den primære person i hans liv altid!!! - og det er trods alt 3. gang du er igennem det!

Dejligt, dejligt, dejligt at det gik så fint og at Ida bare var helt med på det!

Anmeld

4. oktober 2011

Mettemus

Ih Pia hvor er det FEDT med hussalget -stort tillykke. Det blir da helt fantastisk dejligt at flytte i noget spritnyt. Det kan jeg virkelig godt forstå, St du er helt oppe at ringe over I det hele taget er det da en dejlig update - kun gode nyheder. Hvor må det være en kæmpe lettelse at det nu bare går der ud ad med maden. Gys og gru mht DP-opstart. Det er selvfølgelig dejligt og helt vildt skønt at det er gået godt og at hun er sød, men jeg kan mærke mig selv panikkenlidt på vegne af alle der skal sende deres småbitte og ganske nyfødte babyer ud i den store institutionsverden (såååå STOP dog Mette - jeg blir virkelig den væreste hønemor nogensinde. I vil kunne kende min søn på fodboldbanen - det er ham der står bag måle og gemmer sig, pakket ind i vat og bobleplast)!Nå men - dejligt med en Update på smukke, smukke Ida. Hun er simpelthen noget af det sødeste... Hvem kan stå for de mørke øjne og runde kinder?

Anmeld

4. oktober 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Arj hvor godt Pia!!

Helt inde i mit hjerte glæder det mig lidt at du kneb en tåre da du gik. Folk kigger på mig som om jeg er åndsvag når jeg forudser at jeg nok kommer til at græde bare lidt når jeg skal aflevere Felix, men det tror jeg altså jeg gør. Og hvad så! Han er da min! Jeg har haft ham indeni i 9 mdr., været der for ham i døgnets 24 timer og været den primære person i hans liv altid!!! - og det er trods alt 3. gang du er igennem det!

Dejligt, dejligt, dejligt at det gik så fint og at Ida bare var helt med på det!

Jep - me too. Kommer stensikket til at tude. Og jeg VED at dagen hvor han skal starte blir mørk, kold og våd, så jeg skal traske alene hjem i regnen mens jeg efterlader ham hos DP-mor mutters alene

Anmeld

4. oktober 2011

piadas

Marco2 skriver:

Hvor dejligt Pia.

Har I en grund? Er I starte med at bygge det nye? Det ser godt nok lækkert ud.

Vi har også gået og snakket - skulle vi blive boende og lave om på det vi har eller flytte til nyt eller bygge nyt. Men er blevet enige om at vores beliggenhed er unik og at vi er så glade for vores naboer og kvarteret generelt, samt at Emily allerede nu har et godt netværk, så vi bliver boende i vores gamle ruin og bygger om Gud bedre det.

Og DP start … shit tiden er bare fløjet afsted. Jeg skal heldigvis først starte 12. december for så at arbejde i 8 dage før ferie, så har lige lidt at løbe på endnu.

AG

Ja, vi købte en grund sidste år, så vi kunne spare byggemomsen, så vi har det hele klar!

Jeg kan godt forstå, I har svært ved at flytte, når I er så glade for jeres naboer. Vores nuværende naboer er desværre alle 10-15+ år ældre end os. Det betyder jo så, at deres børn er lige så meget ældre, og det er lidt træls, så jeg GLÆDER mig til at komme ud blandt næsten lutter børnefamilier.

Uh, du er heldig, at du har lidt mere tid, før din boble brister!

Anmeld

4. oktober 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Arj hvor godt Pia!!

Hehe, ja gu fanden skal man da tude!

Tænk, det højeste jeg har været væk fra hende er et par timer af gangen, så det er da syyyyynd for hende at fjerne hende fra mors trygge favn!

Jeg håber, det går lige så godt imorgen!

Anmeld

4. oktober 2011

piadas

Mettemus skriver:

Ih Pia hvor er det FEDT med hussalget -stort tillykke. Det blir da helt fantastisk dejligt at flytte i noget spritnyt. Det kan jeg virkelig godt forstå, St du er helt oppe at ringe over I det hele taget er det da en dejlig update - kun gode nyheder. Hvor må det være en kæmpe lettelse at det nu bare går der ud ad med maden. Gys og gru mht DP-opstart. Det er selvfølgelig dejligt og helt vildt skønt at det er gået godt og at hun er sød, men jeg kan mærke mig selv panikkenlidt på vegne af alle der skal sende deres småbitte og ganske nyfødte babyer ud i den store institutionsverden (såååå STOP dog Mette - jeg blir virkelig den væreste hønemor nogensinde. I vil kunne kende min søn på fodboldbanen - det er ham der står bag måle og gemmer sig, pakket ind i vat og bobleplast)!Nå men - dejligt med en Update på smukke, smukke Ida. Hun er simpelthen noget af det sødeste... Hvem kan stå for de mørke øjne og runde kinder?

Tak tak - jaaaaaa, det kan jeg vist ikke skrive mange gang nok - det bliver så FEEEEEEDT!

Ja, det meste kører vist lige for tiden, så det er dejligt!Jeg fornemmer dog en vis travlhed herhjemme, for nu skal jeg til at finde ud af, hvordan det er man melder flytning, finde et sted vi kan bo, mens de bygger færdigt osv., men så er det jo godt, at Ida er startet i DP, så jeg får lidt tid til at finde ud af alle de ting, inden jeg selv skal starte på arbejde.

Hæhæ, bobleplast! Den var god!

Anmeld

4. oktober 2011

Kit

Tillykke med hussalget! Hvor er det barr for fedt

Og dejligt med updates - godt at høre, at Ida klarer det flot i DP.

Anmeld

6. oktober 2011

Sofia

Smelte smelte over billeder af Ida. Jeg har læst for laaaang tid siden, men får først svaret nu

TILLYKKE med hussalget. Det er så fedt. Kan godt følge dig i at det bare må være så lækkert at skulle bygge et hus lige som man selv ønsker det, og jeg er helt sikkert også typen der sætter stor pris på at der ikke er en masse vedligeholdelse man skal bruge sine ferier på! Glæder mig rigtig meget til at se det færdige byggeprojekt. Du har om nogen fortjent er dejligt hus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.