Fortæl mig at det bliver godt igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.293 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er gået fra min kæreste, som er far til min fire måneder gammel søn... Vi har været fra hinanden i en kortere periode, prøvede igen, men nu er det definitivt. Jeg har været så fast besluttet og afklaret med valget, men hold da op hvor er det svært... Jeg har så ondt af min lille søn og frygter fremtiden som alenemor. Følelser som skuffelse, fortvivelse og tristhed vælter op i mig... Fortæl mig at det nok skal gå og at det bliver godt igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

bøgelund

Anonym skriver:

Jeg er gået fra min kæreste, som er far til min fire måneder gammel søn... Vi har været fra hinanden i en kortere periode, prøvede igen, men nu er det definitivt. Jeg har været så fast besluttet og afklaret med valget, men hold da op hvor er det svært... Jeg har så ondt af min lille søn og frygter fremtiden som alenemor. Følelser som skuffelse, fortvivelse og tristhed vælter op i mig... Fortæl mig at det nok skal gå og at det bliver godt igen...

det skal nok gå, og blive godt igen. det lover jeg dig.. 

det er aldrig sjovt sådan noget, slet ikke når der er et barn involveret.. men nogle gange er det bare det bedste for alle parter.. 

håber det bedste for dig og jeres lille søn.. 

Anmeld

2. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

Anonym skriver:

det er aldrig sjovt sådan noget, har selv lige været det igennen - og nu syv mdr efter, jeg har aldrig haft det bedre! du skal bare finde din egen rytme igen - så bliver det hele meget bedre

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

bøgelund skriver:

det skal nok gå, og blive godt igen. det lover jeg dig.. 

det er aldrig sjovt sådan noget, slet ikke når der er et barn involveret.. men nogle gange er det bare det bedste for alle parter.. 

håber det bedste for dig og jeres lille søn.. 

Det er aldrig nemt, men Pyhh jeg synes det virker uoverskueligt. Tak for støtten!

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lucas og Mathilde <3 skriver:

det er aldrig sjovt sådan noget, har selv lige været det igennen - og nu syv mdr efter, jeg har aldrig haft det bedre! du skal bare finde din egen rytme igen - så bliver det hele meget bedre

Så ved du alt om hvordan det er... Der er så mange ting i det rent pratisk og det er uoverskueligt, især når man samtidig er ramt følelsesmæssigt. Jeg må tage en dag af gangen og se frem til vi finder rytmen igen... Tak for støtten!

Anmeld

2. oktober 2011

Maja_4000

2. oktober 2011

muzen

Anonym skriver:

Det er aldrig nemt, men Pyhh jeg synes det virker uoverskueligt. Tak for støtten!

jeg er også selv lige blevet alene. og jeg kan varmt anbefale dig at tage en snak med mødrehjælpen, de her både advokater, socialrådgiver. og ikke mindst kan du komme i sådan en mødregruppe for ligesindet. altså andre der stå i samme sitruation som dig

Anmeld

2. oktober 2011

Chamomile

2. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

Anonym skriver:

Så ved du alt om hvordan det er... Der er så mange ting i det rent pratisk og det er uoverskueligt, især når man samtidig er ramt følelsesmæssigt. Jeg må tage en dag af gangen og se frem til vi finder rytmen igen... Tak for støtten!

- ja ved præcis hvordan du har det. og ved også præcis hvor uoverskuligt det hele føles. der er rigtig mange ting ved at man går fra hinanden der skal ordnes, både med hjemmet, økonomisk, og med barnet/børnene. er i enig om jeres søn, eller fylder det også meget for dig?

Anmeld

2. oktober 2011

Leneur

Det skal nok blive godt igen. Nu nåede jeg jo ikke at bo med faren til mit barn, da jeg forlod ham inden jeg skulle føde. Selvfølgelig er man ked af at ens drøm om far, mor og barn bristede men når du er kommet dig over sorgen, så finder du ganske langsomt ud af, at nogle ting altså er meget nemmere når du er alene om det, så tag bare en dag ad gangen og opbyg en ny hverdag med dig og din søn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.