Nyt fra lejehuset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

De skal helt klart snart spise pandekager. Der er bare et problem! Martin, som ellers så sjældent som muligt bevæger sig ud foran komfuret, har kåret mig til dårlig pandekage-bager og tager over HVER gang!  I søndags gik han i gang UDEN at jeg var startet først, fordi han bare synes jeg er så dårlig til det 

Jeg vil gerne bage pandekager til Jeres lækre drenge, hvis de tager deres skønne mødre med! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2011

Sofia

Kære Mette, dejligt med en update fra jer! Virkelig træls med alt det bøvl i har haft, og jeg kender alt til at bo i en flyttekasse! Det havde du ikke fortjent, sikke en dårlig lejer de har haft før! Nå men dejligt alt er på rette vej nu, og hvor må det være super skønt med en have og et HUS, jamen et HUS, altså... Ihhh! Misundelse!! Knus fra lejlighedsboeren på tredjesal!

Giv Laurits et knus

Anmeld

6. oktober 2011

Lilje82

Mettemus skriver:

Jeg synes bare ikke rigtig at det afsnitshalløj virker når jeg udgiver indlægget, kun på skærmen mens jeg skriver? Hmmm ... Men ja han trives og er dejlig. 9 mdr i dag - tiden hvor vi skal sige farvel til baby og goddag til tumling rykker faretruende tæt på. Puha... og nej - det er virkelig ikke fedt at rydde op og gøre rent efter andre på den måde. Hun har haft hund, så her var fyldt med gamle gennemgnavede kødben og lopper - virkelig klamt.

Øv altså hvor klamt - Utroligt nogle mennesker kan være så uhygiejniske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.