Sjovt - jeg tænkte lige på dig for et par timer siden, at det da egentlig var længe siden, vi havde hørt fra dig, men det er jo klart, hvis du var faret vild blandt flyttekasser og med en vild Laurits!
Jeg glæder mig også til at se billeder af Laurits og huset og det hele.
Dejligt at han ikke vokser med samme hast - hvor er stopknappen? Ida er nærmest ved at springe over str. 74!
Jeg synes ikke, vi har brugt den størrelse ret længe, og hun er allerede ved at kravle op i str. 80...
Men hun vejer også 10 kg. (eller hun var i hvert fald 9,8 for et par uger siden, så mon ikke det hedder godt 10 kg. nu!
Jeg har mange intentioner om at måle hende, men det bliver aldrig til noget, så jeg aner ikke, hvor lang hun er!
Hmmm, den virkelighed - hvorfor skal vi snakke om den?
Det er da MEEEEGET hyggeligere at gå på barsel, så skal vi ikke bare droppe det?
Ærlig talt har jeg lidt svært ved at forholde mig til det, for det er jo snart et år siden, jeg gik på barsel, så det er jo lææænge, jeg har været væk. Jeg tror slet ikke, jeg kan huske noget som helst længere, så jeg regner ikke lige med at jeg skal have kundemøder den første dag - jeg må hellere lige sætte mig ind i kreditpolitikken osv. inden, så jeg ikke kommer til at love noget, jeg ikke kan holde!
Men men men, som du kan læse i den tråd, jeg lige har oprettet, er vi jo ved at sælge huset, så det er vist der mine tanker er lige nu!

Anmeld