Extensions hår og vipper. If you dont have it, FAKE IT!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.114 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

Roza

Hej Piger
Sælger ud, skal have nyt. If you dont have it, FAKE IT.
  1. Extensions, mørkebrun med krøl, naturfiber 60 cm, til en fuld påsætning, der er i en pakke. Jeg har to pakker
1 med 4 clips,
2 med 3 clips,
2 med 2 clips, 
4 med 1 clips

2. Falske øjenvipper med duo lim (kvalitetslim)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Muhmi

Hvad skal du have for håret?

Anmeld

2. oktober 2011

Roza

Muhmi skriver:

Hvad skal du have for håret?

Hejsa

Jeg har altså to hele sæt, fordi jeg selv har tykt hår. Er du interesseret i begge eller det ene bare?

Hilsen Roza

Anmeld

2. oktober 2011

Muhmi

Roza skriver:

Hejsa

Jeg har altså to hele sæt, fordi jeg selv har tykt hår. Er du interesseret i begge eller det ene bare?

Hilsen Roza

Well... Jeg har ikke så tykt hår, men det kunne jeg godt tænke mig

Men kan det egentlig farves?

Anmeld

2. oktober 2011

Roza

Muhmi skriver:

Well... Jeg har ikke så tykt hår, men det kunne jeg godt tænke mig

Men kan det egentlig farves?

Det er ikke ægte menneske hår, jeg støtter ikke op om den slags fordi at forholdende er så ringe, har set en film om det og er dybt rørt. Det er naturfiber, det føles og ser ud som ægte hår. Det skal helst hverken glattes eller krølles med temperatur over 160 grader.

Min pris pr sæt er 200 kr, jeg har selv betalt 300 pr sæt og det er aldrig brugt. Helt nyt

Hilsen Roza

Anmeld

2. oktober 2011

Muhmi

Roza skriver:

Det er ikke ægte menneske hår, jeg støtter ikke op om den slags fordi at forholdende er så ringe, har set en film om det og er dybt rørt. Det er naturfiber, det føles og ser ud som ægte hår. Det skal helst hverken glattes eller krølles med temperatur over 160 grader.

Min pris pr sæt er 200 kr, jeg har selv betalt 300 pr sæt og det er aldrig brugt. Helt nyt

Hilsen Roza

Okay... Men så kan det ikke farves? Jeg aner intet om extensions og sådan hehe....

Anmeld

2. oktober 2011

Roza

Muhmi skriver:

Okay... Men så kan det ikke farves? Jeg aner intet om extensions og sådan hehe....

Det kan ikke farves, men vil heller ikke anbefale at man farvede ægte-hår extensions idet, det i forvejen har været igennem så mange kemikalier, så hellere købe extensions i den rette farve, end at købe også farve det. Det nemlig håret rigtig meget

Anmeld

2. oktober 2011

Muhmi

Roza skriver:

Det kan ikke farves, men vil heller ikke anbefale at man farvede ægte-hår extensions idet, det i forvejen har været igennem så mange kemikalier, så hellere købe extensions i den rette farve, end at købe også farve det. Det nemlig håret rigtig meget

Okay Det er ellers smukt hår... Men det er for lyst til mig

Anmeld

2. oktober 2011

Roza

Muhmi skriver:

Det er altså mørkere end på billedet, det er blitzen der snyder. Det ser lysebrunt ud på billedet, men er altså mørkebrunt

Hilsen Roza

Anmeld

14. oktober 2011

Roza

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.