Reglmæssig cyklus, men ingen positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Så blev det testdag idag d. 2 oktober.... Det er også dagen hvor min mens skulle være kommet. Den er fortsat ikke kommet endnu.

I sidste måned, d. 1 september kom den kl. 15.30 om eftermiddagen, og forrige måned, d. 1 august kom den kl. 17.30.

Gad vide hvorfor den ikke er kommet endnu... Mon jeg er så heldig at være gravid allerede?!?

Min cyklus er meget regelmæssig som I kan se - er det normalt at den pludselig afviger som den gør idag?

Ps. Jeg tester stadig negativt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Er der virkelig ingen af jer der har erfaringer med dette?

Anmeld

2. oktober 2011

CamillaSoefelt

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Så blev det testdag idag d. 2 oktober.... Det er også dagen hvor min mens skulle være kommet. Den er fortsat ikke kommet endnu.

I sidste måned, d. 1 september kom den kl. 15.30 om eftermiddagen, og forrige måned, d. 1 august kom den kl. 17.30.

Gad vide hvorfor den ikke er kommet endnu... Mon jeg er så heldig at være gravid allerede?!?

Min cyklus er meget regelmæssig som I kan se - er det normalt at den pludselig afviger som den gør idag?

Ps. Jeg tester stadig negativt.....

Halløj. Jeg tænkte på om det kan være fordi du har gået og tænkt så meget på om du var gravid el om din mens kom .. Og at det så er forskubbet sig en smule? Ved det ikke? Bare en tanke...

Anmeld

2. oktober 2011

Det var også min første tanke, men omvendt - kan mens virkelig komme senere ved at jeg har tænkt på det? Så meget har jeg jo heller ikke tænkt... Og rent tidsmæssigt, vil oktober måned være langt bedre mht. Befrugtningen end september :-) håber da den blir væk hvis jeg er gravid, ellers må den gerne komme imorgen, så vi kan komme i "sving" igen haha.

Anmeld

2. oktober 2011

CamillaSoefelt

Det var også min første tanke, men omvendt - kan mens virkelig komme senere ved at jeg har tænkt på det? Så meget har jeg jo heller ikke tænkt... Og rent tidsmæssigt, vil oktober måned være langt bedre mht. Befrugtningen end september :-) håber da den blir væk hvis jeg er gravid, ellers må den gerne komme imorgen, så vi kan komme i "sving" igen haha.

Det tror jeg godt den kan ja. Tror vi blir påvirket mere psykisk end vi lige tror. Eller hvad man siger? Håber og krydser fingre for du er gravid;0)!

Anmeld

3. oktober 2011

CamillaSoefelt skriver:

Det tror jeg godt den kan ja. Tror vi blir påvirket mere psykisk end vi lige tror. Eller hvad man siger? Håber og krydser fingre for du er gravid;0)!

Det kan da godt være det er derfor, det må tiden vise:-) men jeg har nu aldrig prøvet at min mens ikke kommer til tiden, eller at den springer en hel måne over.

Anmeld

3. oktober 2011

Måned skulle der stå... Dumme iphone

Anmeld

3. oktober 2011

Puttemor86

Hejsa...

Jeg har det lidt på samme måde... Og jeg har ikke tænkt en masse over at det bare skal lykkedes lige nu...  Tænker normalt på det en gang om måneden, når der skal testes.

Min mens. kommer hver 28.-32. dag, men den er ikke kommet denne her gang...

Sidst jeg havde det var det d. 24/8, og så har jeg ikke haft det siden...

Jeg har testet negativt d. 1/9.

Jeg ved ikke om det er tilfældigt, men har meget ømme bryster. - Kan næten ikke holde ud at have bh på og de der kirtler er blevet mere tydlige...

Måske er det bare fordi man bliver bims... hehe..

Men kan godt forstå at du undrer dig over det...

Anmeld

3. oktober 2011

Puttemor86 skriver:

Hejsa...

Jeg har det lidt på samme måde... Og jeg har ikke tænkt en masse over at det bare skal lykkedes lige nu...  Tænker normalt på det en gang om måneden, når der skal testes.

Min mens. kommer hver 28.-32. dag, men den er ikke kommet denne her gang...

Sidst jeg havde det var det d. 24/8, og så har jeg ikke haft det siden...

Jeg har testet negativt d. 1/9.

Jeg ved ikke om det er tilfældigt, men har meget ømme bryster. - Kan næten ikke holde ud at have bh på og de der kirtler er blevet mere tydlige...

Måske er det bare fordi man bliver bims... hehe..

Men kan godt forstå at du undrer dig over det...

Hold da op, det er længe siden du har haft din mens :-) det kunne da helt sikkert godt tyde på at di er gravid! Jeg har desværre ingen symptomer, men det havde jeg heller ikke med den mindste, først længere inde i graviditeten. Dog er jeg langt mere træt end normalt, men det kan jo skyldes andre ting :-) krydser fingre for os begge!

Anmeld

6. oktober 2011

Puttemor86

Hold da op, det er længe siden du har haft din mens :-) det kunne da helt sikkert godt tyde på at di er gravid! Jeg har desværre ingen symptomer, men det havde jeg heller ikke med den mindste, først længere inde i graviditeten. Dog er jeg langt mere træt end normalt, men det kan jo skyldes andre ting :-) krydser fingre for os begge!

Jeg krydser fingre for at dit svar er positivt...
Skriver her inde om ca 1,5uge... Så er der nemlig gået 8uger fra jeg havde mens sidst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.