Har nu været enlig noget tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg gik jo fra faren til min børn for to mdr siden ca...Jeg har frygtet en del at skulle være selv og sådan og om jeg nu kunne klare det hele men de går bare til ug....Jeg e mere lykkelig end de år jeg har været sammen med ham min børn er mere glade ja....Jeg har på intet tidspunkt savnet ham eller det vi havde jeg nyder at det kun er mig og min børn...Ja alt i alt er jeg mere lykkelig end jeg har været længe og mere glad...Ja ville ikke så meget andet end jeg er meget uforstående over hvordan jeg enlig har det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Kris89

2. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg ved præcis hvordan du har det.

Følelsen af lettelse og frihed. Det er SÅ skønt.

Dejligt at det er gået over alt forventning for både dig og dine børn.

Anmeld

2. oktober 2011

eElak

Jeg kender præcis den følelse.. og det er blandt andet grunden til at jeg ikke vil finde en ny kæreste foreløbig, selvom jeg har været single i oer 1 år. 

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Jeg ved præcis hvordan du har det.

Følelsen af lettelse og frihed. Det er SÅ skønt.

Dejligt at det er gået over alt forventning for både dig og dine børn.

mange tak for dit svar ja jeg er så glad over det er gået så godt...

men syntes det er underlig at han et eller andet sted har betydet så lidt for mig at jeg kan være så kold og ligeglad og det er bare total no go tanken om måske at kunne finde sammen igen...

istarten håbet jeg med tiden vi fandt sammen igen nu er det helt slut tanken går ikke engang igennem mig

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Jeg kender præcis den følelse.. og det er blandt andet grunden til at jeg ikke vil finde en ny kæreste foreløbig, selvom jeg har været single i oer 1 år. 

oki jeg forstår så du jo heller ikke er sammen med barnets far... har det været en hård kamp og hvad med den lille har i kunne finde ud af noget der

Anmeld

3. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

mange tak for dit svar ja jeg er så glad over det er gået så godt...

men syntes det er underlig at han et eller andet sted har betydet så lidt for mig at jeg kan være så kold og ligeglad og det er bare total no go tanken om måske at kunne finde sammen igen...

istarten håbet jeg med tiden vi fandt sammen igen nu er det helt slut tanken går ikke engang igennem mig

Jeg tror ens underbevidsthed arbejder rigtig meget for en under de sidste krampetrækninger i et forhold.

Mens din hjerner arbejder på, at finde en løsning for at få forholdet til at fungere skubbes han længere og længere ud af dit hjerte uden at du opdager det.

Det er i hvert fald sådan jeg har oplevet det med mig selv.

Han har betydet noget engang, men der er sket så mange ting undervejs, at kærligheden bare ikke kan finde sit fodfæste.
Man har så travlt med at lappe på forholdet og komme med undskyldninger for at blive og tro på det, så man faktisk slet ikke opdager at kærligheden er væk. Det er mere vanen, håbet og de drømme man havde engang der holder live i det.

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Jeg tror ens underbevidsthed arbejder rigtig meget for en under de sidste krampetrækninger i et forhold.

Mens din hjerner arbejder på, at finde en løsning for at få forholdet til at fungere skubbes han længere og længere ud af dit hjerte uden at du opdager det.

Det er i hvert fald sådan jeg har oplevet det med mig selv.

Han har betydet noget engang, men der er sket så mange ting undervejs, at kærligheden bare ikke kan finde sit fodfæste.
Man har så travlt med at lappe på forholdet og komme med undskyldninger for at blive og tro på det, så man faktisk slet ikke opdager at kærligheden er væk. Det er mere vanen, håbet og de drømme man havde engang der holder live i det.

ja det jo enlig rigtig det du skrive...

der var kæmpet en del i det forhold for at få det til at funger...

jeg er bare så splittet...

på den en måde føler jeg mig klar til at se hvad verden byder på..

og den anden side siger ej nu vendt lige lidt du er lige blevet singel....

ved slet ikke hvad man gør nyder at bo selv men mangler aligevel en at dele hverdagen med bare ikke ham

Anmeld

4. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Der er ingen regler for hvor længe man skal være single efter et brud, men det kan være meget godt lige at puste ud og tænke forholdet igennem.
For på den måde at være bedre rustet til at finde den rette.

Jeg kan nu godt forstå, at du savner en at dele hverdagen med. Det er også både hyggeligt og trygt, men mon ikke det kommer.

Anmeld

5. oktober 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Der er ingen regler for hvor længe man skal være single efter et brud, men det kan være meget godt lige at puste ud og tænke forholdet igennem.
For på den måde at være bedre rustet til at finde den rette.

Jeg kan nu godt forstå, at du savner en at dele hverdagen med. Det er også både hyggeligt og trygt, men mon ikke det kommer.

det er rigtig nok men ja brug for et godt pust og hygge lidt selv og lære at bo selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.