Nu skal der sku' gøres noget ved det!!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

WantingBaby2012

JA! Nu runder vi snart 1 år fra vi startede med PB og eftersom ingenting er sket endnu, og rådet fra gynækologen siger "sund kost og masser af motion" så er det lige præcis det vi vil gøre nu... Selvom vi hverken er overvægtige eller lever et VILDT usundt liv, så er det jo rigtig godt for kroppen og ikke mindst graviditeten (når man kommer så langt ) Har også hørt at fødslen skulle være "nemmere" for en kvinde som har levet aktivt - så jeg kan da kun se rene plusser!! 

Imorgen melder vi os ind i fitness centeret og så er jeg sikker på, at det nok skal være med til at vælge den sunde livsstil frem for den knap så sunde! 

Samtidig er vi startet på "kanonkuren" og om ikk andet så kan jeg se en forskel på min hud nu! Den er blevet meget pænere (men det burde den også blive eftersom nogle af pillerne skulle hjælpe med at normalisere hormonbalancen!)

Så håber virkelig at vi snart kan få at føle, at vores indsats bære frugt! 

Ja hvad gør man dog ikke for at opnå drømmen om at blive mor  - hvad gør/gjorde I piger? Er spændt på at høre!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Filippa & Liva

Kanon indstilling, søde!

Ønsker jer al held og lykke og krydser fingre for at jeres drømmebebs meget snart finder vej til din mave!

Anmeld

2. oktober 2011

WantingBaby2012

BigBabyWish skriver:

Kanon indstilling, søde!

Ønsker jer al held og lykke og krydser fingre for at jeres drømmebebs meget snart finder vej til din mave!

Tak smukke - håber virkelig at jeg kan blive gravid på naturlig vis 

Selvom tanken strejfer da én, når der er gået så lang tid... Men nu prøver vi og ser, måske er det bare det der skal til 

Og hvor er du bare fin! Og tænk, lige om lidt har du termin.... Det er jo helt sindsygt at tænke på...  Er i ellers klar til prinsessen's ankomst? 

Anmeld

2. oktober 2011

Filippa & Liva

WantingBaby2012 skriver:

Tak smukke - håber virkelig at jeg kan blive gravid på naturlig vis 

Selvom tanken strejfer da én, når der er gået så lang tid... Men nu prøver vi og ser, måske er det bare det der skal til 

Og hvor er du bare fin! Og tænk, lige om lidt har du termin.... Det er jo helt sindsygt at tænke på...  Er i ellers klar til prinsessen's ankomst? 

Synes det lyder som en rigtig god idé og virkelig fedt at du og din kæreste er sammen og fælles om det hele.

Nu må det da også snart være jeres tur!

Kan læse du også er startet på kanonkuren, har kun hørt rigtig godt om den.

Jaa, nu er termin lige om hjørnet og glæder os helt utrolig meget! vi har alt klart parat til lillepigen kommer, vi går faktisk bare og venter på det sker.

Anmeld

2. oktober 2011

WantingBaby2012

BigBabyWish skriver:

Synes det lyder som en rigtig god idé og virkelig fedt at du og din kæreste er sammen og fælles om det hele.

Nu må det da også snart være jeres tur!

Kan læse du også er startet på kanonkuren, har kun hørt rigtig godt om den.

Jaa, nu er termin lige om hjørnet og glæder os helt utrolig meget! vi har alt klart parat til lillepigen kommer, vi går faktisk bare og venter på det sker.

Ja det er skønt at føle at det ikke kun er mig, som ønsker det her

Min kæreste er mindst lige så vild efter det, og jeg er sikker på, at når det sker, vil han være der 100 %. Dejlig tanke 

Jeg håber virkelig at der er noget om snakken vedr. kanonkuren... Min kusine havde selv svært ved at blive gravid, og så, efter 3 måneder på kuren blev de gravide... Men altså, selvfølgelig er der så mange ting som kan spille ind, og man kan vel ikke sige at det lige præcis var DET som gjorde det.. Men om ikke andet, så skader det jo ikke at prøve, vel? 

Jeg kan godt forstå at I er begyndt at trippe lidt derhjemme, det må da være en svær ventetid det sidste stykke tid, når man ved hvad der snart kommer ud af det! Jeg glæder mig til at se, hvilken fin lille pige du har båret rundt på ... Når nu man lidt har fulgt med under forløbet og især også inden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.