Natursutten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

maria_wlt

millesofie skriver:

jeg havde købt Natursutten til min lille englebasse, men da jeg så undersøgte det nærmere og fandt ud af at der rent faktisk er ftalater i Natursutten så smed jeg den U D lige med den vums, den er åbenbart kun BPA, farve og konsaverings fri og det er bare ikke nok for mig

så jeg har fundet nogle enkle mærker som kan levere mig sutter uden alt mulig skidt, MAM er et af dem, men man skal bruge øjnene hver gang man køber ny sut  selvfølgelig kan jeg ikke beskytte hende for alt det møj hele tiden, men jeg gør mit bedste og så må det jo gå som det går

det vigtigeste er en sund og glad baby

Det var en fejl i testen der viste ftalater.. 

Der er INGEN  BPA, ftalater eller PVC. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

twinboys

Smiler vi bruger slet ikke sutter men mine drenge er jo også 8½ år thi hi... men vi brugte den helt almindelige runde som kunne købes alle steder...

Majbritt

Anmeld

2. oktober 2011

Mikkel's mor <3

NJN skriver:

Ja, jeg har tænkt mig at købe mindst 1 natursut til vores barn, da jeg syntes det er en god idé, da den ikke indeholder alle mulige kemikalier og andet skidt.. 

jeg kunne også godt finde på at give barnet en normal sut, men nok først når den blev ældre.. 

Har i natursut til jeres?

Hvorfor?

Hvorfor ikke?

vores søn har en og han ville bare slet slet ikke have den i munden, prøvede selv at sutte på den, og fy føj forstår ham godt, de smager virkelig grimt i forhold til andre sutter. så han bruger hans navnesut fra babysam

Anmeld

2. oktober 2011

lycly

NJN skriver:

Ja, jeg har tænkt mig at købe mindst 1 natursut til vores barn, da jeg syntes det er en god idé, da den ikke indeholder alle mulige kemikalier og andet skidt.. 

jeg kunne også godt finde på at give barnet en normal sut, men nok først når den blev ældre.. 

Hvorfor?

Hvorfor ikke?

Jeg har ikke natursutter til min datter. Synes sgu det bliver liiidt for økologisk altså. Synes ikke de ser særlig indbydende ud, synes faktisk de ser en smule ulækre ud. Og er ikke særlig børne-agtige. 

Så kan jeg altså bedre lide de gode gammeldags med farver osv

Anmeld

2. oktober 2011

K&S

Nej, jeg synes de er så forfærdelig grimme

Herhjemme har Anton kun ville have MAM sutter  og jeg tror personligt ikke, at det gør den helt store forskel, hvilken sut barnet bruger...!

Anmeld

2. oktober 2011

millesofie

maria_wt skriver:

Det var en fejl i testen der viste ftalater.. 

Der er INGEN  BPA, ftalater eller PVC. 

jov der er ftalater i, bare ikke over den grænse som vi har sat i dk

men det betyder jo ikke at det ikke er farligt vel?

de er i, og de er i rigtig mange ting, men i dk har vi sat en grænse for hvor meget der må være i før vi synes at det er skadeligt nok til at forbyde ()

hvilket jeg synes er uansvarligt, men der er åbenbart en masse højtstående mennesker der er i mod mig

Anmeld

2. oktober 2011

millesofie

- skriver:

nej...

bruger kun mam sutter til mine...

de andre er grimme og så de sikkert ikke så megt anderledes i sidste ende.

Anmeld

2. oktober 2011

Maja_4000

Vores datter vil kun have nuk og nip sutter .. Så vi bruger dem ikke

Anmeld

2. oktober 2011

Isabella_mor

jeg har brugt natursutten til villads lige siden han blev født stort set..  og jeg var rigtig glad for dem. 

fordelene er jo aå at de ikke indeholder en masse skidt og lort som nogle sutter kan indeholde, men det er ikke særlig mange andre sutter der ikke kan måle sig med dem.. da der ikke er noget der må indeholde bpa eller andre skadelige stoffer. og de SKAL testes inden de kommer på markedet... så silikonesutter er lige så gode.. 

jeg købte hver måned en ny natursut. og til sidst blev de væk. for ulempen er at man kan ikke høre når de lander på gulvet eller jorden. og jeg har misten MANGE helt nye sutter fordi at jeg ikke har kunnet høre dem.. og det er altså dyrt i længden... 

plus at de tiltrak ALT snavs og skidt, pga de er jo 100% af naturgummi, og det var RIGTIG irriterende især når man var ude og man ikke lige havde en vandhane eller anden mulighed for at skylle dem.. og det var ALLE steder der sad snavs og skidt.. så syntes jeg at de andre sutter er nemmere at holde styr på... og nu bruger jeg nogle andre sutter (de alm runde som man kan købe i alle supermarkeder.) der er sutten også af naturgummi og man kan få 6 styk for samme pris for 1 natursut.!! 

Anmeld

3. oktober 2011

2babygirls

NJN skriver:

Hvorfor?

Hvorfor ikke?

Nej, vi har brugt/bruger mam sutter.

Jeg synes den er grim, og de andre sutter er lige så "sunde" og meget kønnere at se på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.