jeg har brugt natursutten til villads lige siden han blev født stort set.. og jeg var rigtig glad for dem.
fordelene er jo aå at de ikke indeholder en masse skidt og lort som nogle sutter kan indeholde, men det er ikke særlig mange andre sutter der ikke kan måle sig med dem.. da der ikke er noget der må indeholde bpa eller andre skadelige stoffer. og de SKAL testes inden de kommer på markedet... så silikonesutter er lige så gode..
jeg købte hver måned en ny natursut. og til sidst blev de væk. for ulempen er at man kan ikke høre når de lander på gulvet eller jorden. og jeg har misten MANGE helt nye sutter fordi at jeg ikke har kunnet høre dem.. og det er altså dyrt i længden...
plus at de tiltrak ALT snavs og skidt, pga de er jo 100% af naturgummi, og det var RIGTIG irriterende især når man var ude og man ikke lige havde en vandhane eller anden mulighed for at skylle dem.. og det var ALLE steder der sad snavs og skidt.. så syntes jeg at de andre sutter er nemmere at holde styr på... og nu bruger jeg nogle andre sutter (de alm runde som man kan købe i alle supermarkeder.) der er sutten også af naturgummi og man kan få 6 styk for samme pris for 1 natursut.!!
Anmeld