Natursutten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.363 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

NJN

Ja, jeg har tænkt mig at købe mindst 1 natursut til vores barn, da jeg syntes det er en god idé, da den ikke indeholder alle mulige kemikalier og andet skidt.. 

jeg kunne også godt finde på at give barnet en normal sut, men nok først når den blev ældre.. 

Har i natursut til jeres?

Hvorfor?

Hvorfor ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Fam. Madsen

Vi har ikk natur sut til vores søn. Da jeg synes de er pænt dyr. Og ja ikke kønne.. Også har han også en bestemt sut han kun vil bruge 

Anmeld

2. oktober 2011

NJN

Fam. Madsen skriver:

Vi har ikk natur sut til vores søn. Da jeg synes de er pænt dyr. Og ja ikke kønne.. Også har han også en bestemt sut han kun vil bruge 

De koster jo 50 kr, det er næsten det samme som phillips avent sutter. de koster noget med 45 stykket.. 

Men ja, så er der jo ikke noget at stille op.  

Anmeld

2. oktober 2011

maria_wlt

NJN skriver:

Ja, jeg har tænkt mig at købe mindst 1 natursut til vores barn, da jeg syntes det er en god idé, da den ikke indeholder alle mulige kemikalier og andet skidt.. 

jeg kunne også godt finde på at give barnet en normal sut, men nok først når den blev ældre.. 

Hvorfor?

Hvorfor ikke?

Vi bruger KUN natursutten her i huset.. Jeg synes altså bare det ser bedre ud på en eller anden måde

Anmeld

2. oktober 2011

NJN

maria_wt skriver:

Vi bruger KUN natursutten her i huset.. Jeg synes altså bare det ser bedre ud på en eller anden måde

Jamen jeg er helt enig! 

Anmeld

2. oktober 2011

Clisolka

NJN skriver:

Hvorfor?

Hvorfor ikke?

Vi har ikke natursutten herhjemme, men har efterhånden prøvet alle mulige andre. Den unge dame vil kun have sin nuk-sut 

Anmeld

2. oktober 2011

NJN

Babymor2010 skriver:

Vi har ikke natursutten herhjemme, men har efterhånden prøvet alle mulige andre. Den unge dame vil kun have sin nuk-sut 

Hehe, ja de kan da være nogle banditter.. Så der jo ikke noget at stille op. 

Anmeld

2. oktober 2011

millesofie

jeg havde købt Natursutten til min lille englebasse, men da jeg så undersøgte det nærmere og fandt ud af at der rent faktisk er ftalater i Natursutten så smed jeg den U D lige med den vums, den er åbenbart kun BPA, farve og konsaverings fri og det er bare ikke nok for mig

så jeg har fundet nogle enkle mærker som kan levere mig sutter uden alt mulig skidt, MAM er et af dem, men man skal bruge øjnene hver gang man køber ny sut  selvfølgelig kan jeg ikke beskytte hende for alt det møj hele tiden, men jeg gør mit bedste og så må det jo gå som det går

det vigtigeste er en sund og glad baby

Anmeld

2. oktober 2011

Mor til Mike

NJN skriver:

Hvorfor?

Hvorfor ikke?

Jeg har 2, kun fordi man får dem gratis med når man handler i ønskebørn.. Synes de er lidt kedelige at se på, men den er sikkert super god

Anmeld

2. oktober 2011

Nolle

NJN skriver:

Hvorfor?

Hvorfor ikke?

Vi har en, men min søn ville ikke bruge den overhovdet.. Så vi fik tilbage til MAM-sutter, det er det enste der virker få ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.