Hjælp, piger - jeg har pletblødt her til morgen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Ann Christina

th skriver:

har du fået en tid?

Ja, jeg har fået en tid her kl 11.45, men min egen læge var på ferie , så må bare håbe at jeg kommer ind til en læge der tager det alvorligt, og ikke bare værfer det væk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Ann Christina

Stefanie8 skriver:

Jeg begyndte at bløde i uge 7 og kom på hospitalet med det samme, men der var intet galt. Idag har jeg en næsten 4 årig som er fuld af ballade ) Min mormor påstår at hun blødte gennem hele graviditeten da hun var gravid med min mor, så nogle kan altså godt bløde lidt uden at det er farligt. Men jeg synes da du skal ringe til lægen og få det tjekket. 

Knus

Stefanie 

Hej Stefanie

Tak for svaret - jeg håber, håber, håber bare der ikke er noget galt med min lille bebs, for hold da op, hvor holder jeg allerede meget af den...!  Tanken om at miste er frygtelig!

Men jeg er nødt til at tro på, at det hele er i den fineste orden - det SKAL det være...! Og at jeg en dag kan se tilbage på det hele og tænke: "hvor var jeg da bare bekymret uden grund dengang"...

Anmeld

3. oktober 2011

Gaia

Mange fårunder graviditeten en kari livmoderhals dvs blodårene er flere og skrøbelige. Det betyder at der kan briste et lille blodkar i ny og næ. Dette er helt ufarligt, men har man en kari livmoderhals pga øget blodtilførsel til området, kan det da godt være man ikke lige skal løbe flere km, men i stedet tage det med ro. Da du heldigvis kun har pletblødt og du ik har smerter kan det være et sprængt blodkar. krydser fingre for din baby har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.