Hjælp, piger - jeg har pletblødt her til morgen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

Ann Christina

Er det normalt at pletbløde lidt?

Jeg panikker totalt - er i 6+0 i dag, og er SÅ bange for at miste!  Jeg har ikke blødt før i dag.... Jeg har ikke mere ondt end ellers (bare lidt spændninger i maven, det er alt)...

Det er min første graviditet, måske derfor jeg er så bange.... Er der nogle erfaringer med dette???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Linda-M

Det er jo lidt svært... for ville jo gerne kunne skrive at det sikkert ikke er noget

Men jeg oplevede at begynde at bløde lige så stille i starten af uge 7, det fortsatte en uges tid før smerterne kom. Det var desværre en SA 

Men jeg har også læst/hørt om andre, som har blødt under deres graviditet uden at der har været noget galt.

Du får en krammer herfra og jeg håber selvfølgelig det ikke er noget

Anmeld

2. oktober 2011

Muffinmus

jeg har prøvet begge dele, både at bløde ved en Sa, og så at den blev derinde:-)

Så kan ikke gøre meget andet end at håbe for dig den bliver der, bliver det klumpet og gør lidt ondt er det nok en SA, men er det lyst flot blodi en lille mængde er det sikkert ok.

Anmeld

2. oktober 2011

norenberg

jeg har blødt on and off alle fire graviditeter, og har i dag 3 skønne unger og den ene endte med en sa...har nogle gange blødt så meget som en mens og også haft smerter, men lægerne har aldrig kunne finde ud af hvorfor, men det har ikke haft nogen indflydelse på bebserne de tre gange...så håber også det ingen betyndning har for din graviditet...

Anmeld

3. oktober 2011

Ann Christina

Mange tak for svar allesammen...

Jeg ringer til min læge her kl. 8.00, og hører hende hvad muligheder jeg har - om jeg evt. kan købe en tryghedsscanning. Så må vi se...

Anmeld

3. oktober 2011

Kruse90

hvis du ikke bløder frisk, tror jeg ikke at du skal være nervøs, det sagde min læge nemlig. Jeg var øhh 7+2 eller sådan noget da jeg blødte brunligt udflåd et par dage

Anmeld

3. oktober 2011

camillahej

Ann Christina skriver:

Jeg panikker totalt - er i 6+0 i dag, og er SÅ bange for at miste!  Jeg har ikke blødt før i dag.... Jeg har ikke mere ondt end ellers (bare lidt spændninger i maven, det er alt)...

Det er min første graviditet, måske derfor jeg er så bange.... Er der nogle erfaringer med dette???

hejsa har det nøgagtig på samme måde var ved vagtlægen lørdag der bad mig ligge stille indtil mandag morgen og så skulle jeg ha en akut tid, vagtlægen sagde for det meste ved en sa skulle man ha mange smerter i maven der ville trække om i ryggen. tror bar man skal slappe af giver dig lige en update når jeg har været ved min egen læge her idag!

Anmeld

3. oktober 2011

Ann Christina

camillahej skriver:

hejsa har det nøgagtig på samme måde var ved vagtlægen lørdag der bad mig ligge stille indtil mandag morgen og så skulle jeg ha en akut tid, vagtlægen sagde for det meste ved en sa skulle man ha mange smerter i maven der ville trække om i ryggen. tror bar man skal slappe af giver dig lige en update når jeg har været ved min egen læge her idag!

Tusind tak Camilla. Jeg har også ligget stille i går og tager den også med ro i dag. Jeg ringer selv til lægen, og håber på en akut tid - den her bekymring er uudholdelig og jeg er nødt til at få noget afklaring - på den ene eller den anden måde!

Men jeg  for dig, og håber på det bedste - for os begge

Anmeld

3. oktober 2011

1000Ben

Ann Christina skriver:

Jeg begyndte at bløde i uge 7 og kom på hospitalet med det samme, men der var intet galt. Idag har jeg en næsten 4 årig som er fuld af ballade ) Min mormor påstår at hun blødte gennem hele graviditeten da hun var gravid med min mor, så nogle kan altså godt bløde lidt uden at det er farligt. Men jeg synes da du skal ringe til lægen og få det tjekket. 

Knus

Stefanie 

Anmeld

3. oktober 2011

th

Ann Christina skriver:

Tusind tak Camilla. Jeg har også ligget stille i går og tager den også med ro i dag. Jeg ringer selv til lægen, og håber på en akut tid - den her bekymring er uudholdelig og jeg er nødt til at få noget afklaring - på den ene eller den anden måde!

Men jeg  for dig, og håber på det bedste - for os begge

har du fået en tid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.